جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

جزئیات پرداخت ارز دانشجویی

دانشجویان برای دریافت شهریه ۱۳ هزار دلار و برای اسکان نیز ۱۵۰۰ یورو دریافت خواهند کرد. به گزارش ایبنا، مدیر تالار مرکز مبادله ارز و طلا درباره شرایط دریافت ارز دانشجویی گفت: طی هماهنگی‌‌هایی که مرکز مبادله با وزارت علوم و وزارت بهداشت انجام داده، دانشجویان بورسیه و غیربورسیه متقاضی ارز دانشجویی می‌توانند با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت تحت عنوان موحد و سامانه وزارت علوم تحت عنوان سجاد به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند. او افزود: سازمان دانشجویی همکاری خوبی با مرکز مبادله داشته مبنی بر اینکه میز خدمتی هم در طبقه همکف سازمان دانشجویی در این خصوص تهیه دیده است.

دانشجویان برای دریافت شهریه ۱۳ هزار دلار و برای اسکان نیز ۱۵۰۰ یورو دریافت خواهند کرد.

مدیر تالار مرکز مبادله ارز و طلا درباره شرایط دریافت ارز دانشجویی گفت: طی هماهنگی‌‌هایی که مرکز مبادله با وزارت علوم و وزارت بهداشت انجام داده، دانشجویان بورسیه و غیربورسیه متقاضی ارز دانشجویی می‌توانند با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت تحت عنوان موحد و سامانه وزارت علوم تحت عنوان سجاد به صورت غیرحضوری ثبت‌نام کنند. او افزود: سازمان دانشجویی همکاری خوبی با مرکز مبادله داشته مبنی بر اینکه میز خدمتی هم در طبقه همکف سازمان دانشجویی در این خصوص تهیه دیده است.

توکلی در خصوص سقف ارز دریافتی تصریح کرد: دانشجویان برای دریافت شهریه ۱۳ هزار دلار و برای اسکان نیز ۱۵۰۰ یورو دریافت خواهند کرد. او ادامه داد: دانشجویان بعد از ثبت درخواست ارز دانشجویی در سامانه وزارت علوم و وزارت بهداشت و همچنین پس از اخذ کد رهگیری با مراجعه به بانک می‌توانند ارز خود را در بازه زمانی مشخص دریافت کنند؛ بنابراین استفاده از کد رهگیری زمان مشخصی دارد و امکان اینکه دانشجو در یک بازه زمانی دیگر بخش دیگری از ارز خود را بخواهد دریافت کند، وجود ندارد. توکلی در پایان عنوان کرد: قابل ذکر است که اگر دانشجویان متقاضی طبق آنچه در سامانه موحد و سجاد ذکر شده مدارک خود را بارگذاری کنند درکوتاه‌‌ترین زمان ممکن می‌توانند ارز خود را دریافت کنند. همچنین در خبر دیگری توکلی توضیح داد: پنج‌شنبه، صف عرضه‌کنندگان ارز در این تالار و در بخش کالاهای اساسی پررنگ بود. به گزارش مهر، توکلی در ارتباط تلفنی با بخش خبری ۲۱ سیما افزود: پنج‌شنبه در بازار نیما‌ ۲۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو عرضه داشتیم که فقط برای ۴۵میلیون و ۴۰۰ هزار یوروی آن متقاضی بود که معامله انجام شد. او اضافه کرد: اما در تالار حواله مرکز مبادله ارز و طلای ایران هم ۲۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو عرضه وجود داشت که فقط برای ۳۰ میلیون آن مشتری وجود داشت که مورد معامله قرار گرفت. او گفت: کسانی که متقاضی خرید ارز هستند برای ارز مسافری به همه شعب ارزی بانک ملی ایران می‌توانند در سطح کشور مراجعه کنند و پرداخت ریال داشته باشند و رسیدش را به پشت گِیت فرودگاه تحویل دهند و ارز بگیرند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا