جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

جزییات ورود تاکسی های برقی اعلام شد

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص ورود تاکسی های برقی توضیحاتی ارائه کرد و گفت: نیمی از تاکسی ها فعلی تهران فرسوده هستند.

شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران  در خصوص  ورود 25 هزار تاکسی برقی به پایتخت، گفت: این تاکسی ها را شهرداری وارد می کند و 2500 تاکسی هم ویژه فرودگاه خواهیم داشت.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه دولت هم بخشی از خودروهای برقی را وارد می کند، گفت: تعدادی از این خودورهای برقی برای تهران است.

وی درباره نحوه واگذاری تاکسی ها برقی، گفت: در خصوص تاکسی های که دولت وارد می کنند به توافق خودورساز و تاکسیران باز می گردد اما در شهرداری ما شرکتی را تاسیس و تاکسیران در آن سهام دار می شود.در حال ساز و کار ایجاد این شرکت هستیم و مشکلی هم وجود ندارد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران  به تامین برق تاکسی ها اشاره کرد و گفت: وزارت نیرو قرار است برق را تامین کند و در این زمینه جلساتی برگزار شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که مدل تاکسی ها وارداتی چیست، گفت: مدل های مختلف دارد و در حال بررسی هستیم البته باید تمام این خودروها مجوز استاندارد را دریافت کرده و بعد پلاک تاکسی شوند.

مالکی به موضوع رنگ تاکسی های برقی اشاره کرد و گفت: هنوز آبی فیروزه ای را به ما البلاغ نکرده اند.

به گفته مالکی، خودروی برقی می توانند تا حدودی در کاهش آلودگی هوا موثر باشد اما باید سایر آیتم های آلودگی هم مرتفع شود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
فارس
دکمه بازگشت به بالا