جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

حاجی دلیگانی: نظارت را در مجلس یازدهم جدی‌تر خواهیم گرفت

[ad_1]
57729527

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با بیان اینکه در مجلس دهم نظارت‌ها به موقع انجام نمی‌شد، گفت:‌ مصمم هستیم که در مجلس یازدهم نظارت را جدی بگیریم.

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: بعضی دوستان به من یادآوری کردند که در مجلس دهم تذکر بیشتری می‌دادم،‌ باید بگویم که ترکیب مجلس دهم می‌طلبید که بیشتر تذکر بدهم اما ترکیب این مجلس متفاوت است. در واقع خودمان باید به خودمان تذکر بدهیم، همان طور که بسیاری از برادران و خواهران در این روزها تذکر داده‌اند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس یازدهم خطاب به مردم گفت: مرتبا دغدغه شما را رصد می‌کنیم و در جاهای مختلف خصوصا هیأت رئیسه مجلس آن‌ها را طرح می‌کنیم. اشکالی که در مجلس دهم داشتیم مسئله نظارت بود. در مجلس دهم نظارت‌ها به موقع انجام نمی‌شد. مصمم هستیم که در این مجلس نظارت را جدی‌تر بگیریم. امیدواریم موضوع نظارت عملیاتی شود.

حاجی دلیگانی افزود: اولین نظارت‌های ما راجع به بند ۲۳۵ و ۲۳۸ آیین‌نامه است. براساس این دو بند امسال باید کارنامه وزرا را بررسی کنیم و به آن‌ها نمره بدهیم. هر وزیری که نمره نیاورد باید استیضاح شود. انتظار داریم که نمایندگان محکم پای این موضوع بایستند.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا