جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

حسین پور: باید از ظرفیت حداکثری دورکاری استفاده شود

[ad_1]
61757527

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قطعا لازم است در اداره ها و سایر مشاغل که امکان دورکاری وجود دارد از ظرفیت حداکثری آن استفاده شده تا ترددهای درون شهری نیز کاهش یابد.

کمال حسین پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت حداکثری دورکاری کارمندان و پرهیز از سفرهای غیر ضروری، بیان کرد: از آنجا که روز به روز آمار مبتلایان و قربانی های بیماری کرونا روبه افزایش است و تاکنون نیز هیچ درمان قطعی برای این بیماری به تایید نرسیده است، تنها راه کنترل این بیماری انجام اقدامات پیشگیرانه است.

وی در ادامه اظهار کرد: قطعا لازم است با توجه به شرایط در اداره ها و سایر مشاغل که امکان دورکاری وجود دارد از ظرفیت حداکثری آن استفاده شود تا ترددهای درون شهری نیز کاهش یافته و از حجم مسافران وسایل حمل و نقل عمومی نیز کاسته شود.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر لازم است که مردم به طور جدی از سفرهای غیر ضروری و تفریحی پرهیز کرده و ترددهای درون شهری نیز به حداقل برسد. باید بستر لازم برای اموری که امکان انجام آن ها از راه دور نیز وجود دارد فراهم شود.

وی در ادامه تاکید کرد: به عنوان مثال بخش اعظمی از امور بانکی را می توان در بستر الکترونیکی انجام داد و الزاما نیاز به حضور در بانک نیست. در تمام ادارات و سازمان ها نیز باید بستر مناسب برای انجام امور در فضای الکترونیکی فراهم شده تا مراجعه حضوری مردم نیز به حداقل برسد. مردم نیز باید با جدیت پروتکل های ابلاغی را دنبال کرده و نسبت به آن کم توجه نشوند تا بتوانیم شیوع این بیماری را کنترل کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا