جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

حضور طلاب جوان در زندان‌ها از فعالیت‌های فرهنگی عمیق است

[ad_1]
61657291

رییس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه در کار اصلاح و تربیت نباید جزیره‌ای عمل کرد، گفت: تمام فعالیت‌ها در زندان‌ها باید با محوریت برنامه‌های فرهنگی عمیق تعریف شود.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، محمدمهدی حاج محمدی، رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در نشست شورای مدیران سازمان زندان‌ها گفت: تمام فعالیت‌ها در زندان‌ها باید با محوریت برنامه‌های فرهنگی عمیق تعریف شود.

رییس سازمان زندان‌ها با اشاره به حضور چند نفر از طلاب جوان در زندان‌ها و زندگی ۲۴ساعته آنان با زندانیان گفت: این برنامه یکی از فعالیت‌های فرهنگی عمیق است؛ چرا که تا با زندانی زندگی نکنیم و مشکلات و آلام او را واقعاً درک نکنیم نمی‌توانیم برای کمک و دستگیری از او اقدام شایسته‌ای انجام دهیم.

وی افزود: مادامی که زندانی دغدغه‌های مختلفی اعم از شخصی و یا خانوادگی داشته باشد برنامه‌های فرهنگی در زندان‌ها تاثیرمطلوب نخواهد داشت.

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با بیان اینکه در کار اصلاح و تربیت نباید جزیره‌ای عمل کرد، گفت: تمام بخش‌های سازمان در قبال برنامه‌های فرهنگی باید مسئولیت خود را ایفا کنند.

حاج محمدی در ادامه به لزوم تدوین برنامه جامع فرهنگی در زندان‌ها اشاره و عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی باید متناسب با ظرفیت استان‌ها وشناخت کامل از ویژگی‌ها و شاخص‌ها مهم هرمنطقه صورت بگیرد و استان‌ها می‌توانند در زمینه ایده پردازی برای برنامه‌های فرهنگی، آتش به اختیار عمل کنند.

پیش از سخنان رییس سازمان زندان‌ها، تعدادی از معاونان و مدیران سازمان گزارشی از اقدامات صورت گرفته و اولویت‌های هربخش برای نیمه دوم سال ۹۹ ارائه کردند.

در این مراسم بخشی از سخنان رهبری خطاب به کارگزاران نظام در خصوص ضرورت پرهیز از اسراف و تجمل گرایی و همچنین توجه و رعایت امانت در بیت المال برای حاضرین پخش شد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا