جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه به دشمنان کشور

دریادار تنگسیری گفت: هر کس بخواهد خدشه ای به امنیت ما وارد نماید با پاسخ قاطع و پشیمان کننده جمهوری اسلامی مواجه می شود.

همزمان با فرا رسیدن روز نیروی دریایی سپاه ، وابستگان نظامی  سفارت خانه های مقیم تهران  با دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه دیدار کردند.

در این دیدار  دریادار تنگسیری ضمن عرض خوشامدگویی و آرزوی سلامتی و موفقیت برای اعضای محترم وابسته  نظامی سفارت خانه های مقیم تهران  گفت: امروز به همت مجاهدت رزمندگان دریادل نیروهای دریایی ارتش و سپاه و  اعمال اشراف هوشمند اطلاعاتی، کنترل و رصد لحظه‌ای ، ثبات و امنیت مطلوبی در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره  سردار شهید نادر مهدوی و سرداران شهید همراهش گفت: سردار شهید مهدوی و همرزمانش با مظلومیت و برای دفاع از وطن  به شهادت رسید و  کاری که  این شهید والامقام و همرزمانش در۱۶ مهر  سال ۱۳۶۶ هجری شمسی انجام دادند بسیار قابل تجلیل و تکریم می باشد چرا که  با مقاومت و اقتدار در مقابل هجوم مذبوحانه دولت تروریست پرور آمریکا ایستادند و هیمنه پوشالی ارتش آمریکا  را تحقیر و خرد نمودند .

تنگسیری با اشاره به پیام همیشگی جمهوری اسلامی مبنی بر برقراری  صلح و دوستی متقابل میان کشورها ابراز داشت : شروع به حمله و هجوم  هیچ گاه در دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران جایی نداشته و همیشه جمهوری اسلامی صلح و دوستی با ملت ها و دولت های همسایه را در دستور راهبردی خود داشته است ولی اگر کسی بخواهد از این رویه دوستی و برادری سوء استفاده نماید با همان رویه و همان سطح با او برخورد می نماییم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود : ما امنیت کشورمان  را با هیچ موضوعی عوض نمی کنیم و هر کس بخواهد خدشه ای به امنیت ما وارد نماید با پاسخ قاطع و پشیمان کننده جمهوری اسلامی مواجه می شود.

تنگسیری با  تبیین موضوع خودکفایی و خود اتکایی جمهوری اسلامی در تأمین تجهیزات نظامی ، با تربیت نیروهای جوان متعهد و دانشمند گفت: همه تجهیزات مورد نیاز مأموریت های نظامی توسط همین جوانان دانشمند طراحی و تولید می شوند به گونه ای که اصلأ نیازی به وارد کننده خارجی نداریم و کاملا در این حوزه مستقل هستیم.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
اقتصادنیوز
دکمه بازگشت به بالا