جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادثجدیدترین و داغ ترین اخبار بین الملل

درگذشت چند نفر از هموطنان ایرانی در حادثه جشن هالووین

در اطلاعیه سفارت ایران در سئول اعلام شده که در این حادثه پنج نفر به نام‌های آفاق راست منش، علی پراکند، ریحانه سادات آتشی ، سمیه مقیمی نژاد و علیرضا اولیایی کشته شده‌اند

جمهوری اسلامی ایران در سئول در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت چند نفر از هموطنان ایرانی در حادثه جشن هالووین در کره جنوبی اعلام کرد: با نهایت تأثر و تأسف، خبر درگذشت چند نفر از هموطنان عزیز در حادثه جشن‌ هالووین در شب شنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۱ در محله ایتِوون در سئول را به همه ایرانیان ارجمند و دانشجویان گرامی تسلیت عرض کرده و از خدواند متعال برای این عزیزان از دست رفته، مغفرت و برای خانواده‌های ایشان، صبر مسئلت می‌کنیم.

در این اطلاعیه آمده است: سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول از همان ابتدای وقوع این حادثه تلخ، ضمن تماس با مقامات و طرف‌های کره‌ای، پیگیر وضعیت ایرانیان مقیم بوده و با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، اقدامات لازم را انجام داده است.

در اطلاعیه جدید سفارت ایران در سئول اعلام شده که در این حادثه چهار نفر به نام‌های آفاق راست منش، علی پراکند، ریحانه سادات آتشی و سمیه مقیمی نژاد کشته‌ شده‌اند.

براساس اخبار منتشر شده یک نفر دیگر هم به نام علیرضا اولیایی نیز در بین کشته شدگان است.

در اطلاعیه مزبور آمده است: دو نفر از فوتی‌ها در بیمارستان‌های سئول شناسایی شده‌اند و دو نفر دیگر در بیمارستان‌های خارج از سئول هستند که همکاران در سفارت در حال عزیمت و شناسایی آنها هستند.

در پی ازدحام جمعیت در یکی از خیابان‌های کره جنوبی و همزمان با برگزاری مراسم جشن هالووین، دست کم ۱۵۱ نفر کشته و صدها نفر مصدوم شدند.

شبکه سی‌.ان.ان به نقل از مقامات کره جنوبی اعلام کرد که در بین کشته شدگان این حادثه ۱۹ تبعه خارجی از ایران، چین، ازبکستان و نروژ هم بوده‌اند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا