جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

دستگیری تیم های تروریستی در ایران

وزیر اطلاعات ایران با بیان اینکه طی چند روز گذشته سه تیم تروریستی در منطقه غرب این کشور شناسایی و دستگیر شدند، گفت: این تیم ها با هدف ایجاد ناامنی و انجام اقدامات ضد امنیتی فعالیت می کردند که شناسایی شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سید محمود علوی در سفر خود به شهرستان آستارا در جمع مرزنشینان شیعه و سنی این بندر مرزی که در مصلای بزرگ مسجد جامع گرد هم آمده بودند، اظهار کرد: مردم آستارا با اصالت بوده و از نجابت خاصی برخوردارند.
وی با بیان اینکه در دوره شوروی سابق، شهرهایی در کشور بودند که از اندیشه های مارکسیستی و سوسیالیستی برخوردار بودند، ادامه داد: اما آستارایی‌ها با توجه به اینکه دیوار به دیوار شوروی بودند، از اندیشه های اعتقادی خود دور نشدند و همیشه مردمی بافرهنگ، روشن اندیش، متدین و متعهد بودند.
وی با اشاره به 166 شهید شهرستان مرزی بندر آستارا، افزود: از این تعداد، 20 شهید از برادران اهل تسنن بودند که مبین پایبندی و دلدادگی مردم این خطه به دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی است.
وی دشمنی دشمنان ایران را به خاطر پایبندی این مردم به اسلام عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی با مردمی بصیر، رشید و هوشیار در شرایطی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند که حضور مردم نسبت به سال های گذشته بیشتر بود.
وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه دشمن زخم خورده می خواهد حضور مردم را کم رنگ جلوه دهد، تصریح کرد: تحریم ها برای ما تازه نیست و آنها هشت سال با ما جنگیدند و در عرصه های مختلف به ما حمله ور شدند.
وی از پا درآوردن اقتصاد را یکی از مهمترین اهداف دشمن برشمرد و افزود: وقتی ترک، فارس، گیلک، تالش، عرب، بلوچ، شیعه و سنی در کنار هم با فرامین مقام معظم رهبری دست به دست هم می دهند، دشمن نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

منبع: ایسنا

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا