جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

دستگیری دومین عامل شهادت محیط بانان زنجانی

سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ – ۱۴:۵۶

استانها / زنجان

۱۲:۵۷ ۱۴۰۰-۱-۱۷

دستگیری دومین عامل شهادت محیط بانان زنجانی

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری دومین عامل شهادت محیط بانان استان زنجان در منطقه شکار ممنوع فیله خاصه خبر داد.

دستگیری دومین عامل شهادت محیط بانان زنجانی

جعفر رحمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در ادامه بررسی پرونده شهادت دو محیط بان زنجانی مظنون دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه فرد دستگیر شده کاملا مرتبط با پرونده شهادت دو محیط بان زنجانی است، افزود: وی یکی از شکارچیان حاضر در محل حادثه بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال بررسی بیشتر موضوع هستیم، گف: ارتباط فرد دستگیر شده با پرونده شهادت دو محیط بان زنجانی مسلم است.

رحمتی با بیان اینکه تحقیقات بیشتری برای مشخص شدن زوایای حادثه و تعداد شکارچیان حاضر در صحنه نیاز است، گفت: یک جنایت و حادثه هولناکی روی داده و باید اجزای حادثه در کنار هم قرار گیرد تا نحوه وقوع حادثه به صورت کامل مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شب گذشته در دشت سهرین واقع در منطقه شکار ممنوع خاصه مهدی مجلل و میکائیل هاشمی دو محیط بان زنجانی بودند که در درگیری با شکارچیان با سلاح جنگی به درجه رفیع شهادت رسیدند.

در پی این حادثه بررسی برای شناسایی عوامل این حادثه توسط پلیس آغاز شد و صبح امروز یکی از عاملان این جنایت توسط پلیس آگاهی دستگیر و ساعتی پیش نیز مظنون دوم دستگیر شد.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا