جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

دیدار با خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود

[ad_1]
61666640

دادستان تهران به نمایندگی از طرف ریاست قوه قضاییه به اتفاق جمعی از معاونان دادسرای تهران و رییس دادگستری و دادستان پاکدشت با خانواده شهیدان مظفر دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از دادستانی تهران، همزمان با پنجمین روز از هفته قوه قضاییه، علی القاصی، دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه جمعی از معاونان خود در منزل سه بردار شهید حاج حسن مظفر، حاج علی مظفر و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج رضا مظفر، از شهدای والامقام پاکدشت ورامین حضور یافته و با خانواده این شهیدان بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کردند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران ضمن ابلاغ پیام ریاست قوه قضاییه به خانواده معظم شهیدان مظفر، با اشاره به این که فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود، گفت: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است. او ضمن تجلیل از  تربیت مذهبی و مکتبی این شهیدان، روایت زندگی این خانواده مکرم و شهدای ارزشمندی که به انقلاب تقدیم نموده‌اند را درس بزرگی برای جامعه و به ویژه خدمت‌گزاران و مسئولین نظام دانست.

القاصی با تأکید بر این که تکریم شهدا و خانواده شهدا به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است، افزود: در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌بیت(ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تأکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.

وی امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تأکید کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

دادستان تهران با اشاره به این که در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده آنها یاد و خاطره‌ آنان را گرامی داریم، بیان کرد: تجلیل عملی از شهدا و خانواده آن‌ها  به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است.

وی با بیان این که صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، گفت: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

القاصی از مادر گرانقدر شهیدان مظفر طلب دعای خیر جهت خدمت‌گزاری بیشتر و ادامه راه شهدای عزیز کرد.

شهیدان مظفر در ششم مردادماه سال ۶۷ در عملیات ظفرمند «مرصاد» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا