جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر – قطر برای سفربه جام جهانی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به برگزاری جام جهانی فوتبال قطر گفت: برای انتقال مسافران به قطر، به‌زودی در آستانه این رویداد مهم بین‌المللی خط کشتیرانی بوشهر - قطر راه‌اندازی می‌شود.

محمد شکیبی‌نسب ظهر امروز در بررسی روند اجرایی پایانه بین‌المللی مسافربری دریایی بوشهر به جام جهانی فوتبال قطر پرداخت و با اشاره به جایگاه بنادر استان در عرصه صادرات و انتقال مسافر به قطر اظهار داشت: پایانه بین‌المللی مسافربری دریایی روند اجرایی مطلوب دارد و در روزهای آینده آماده بهره‌برداری در راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر – قطر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پایانه بین‌المللی مسافربری دریایی بندر بوشهر برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال قطر اجرا شده است تصریح کرد: بنادر استان بوشهر با توجه وضعیت اقلیمی و جغرافیایی فاصله نزدیک با کشور قطر دارد که این موضوع منجر به نگاه ویژه به حمل و نقل دریایی مسافران جام جهانی از استان بوشهر به مقصد کشور قطر شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از اعلام آمادگی شرکت‌های مسافری و کشتیرانی داخلی و خارجی برای فعالیت در مسیر دریایی بوشهر – قطر خبر داد و بیان کرد: کشتی‌های خط مسافری بوشهر به قطر در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفته است.

شکیبی‌نسب، بوشهر در جام جهانی فوتبال قطر را یکی از کانون‌های اصلی در حمل مسافر دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا از ماه‌ها پیش در نشست‌های تخصصی با نگاه ویژه به این رویداد راهکارهای تقویت صادرات کالا و انتقال مسافران به قطر اتخاذ شده است..

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا