جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم ابقا شد

مجمع انتخاباتی هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم روز چهارشنبه با حضور یوسف بهتری رییس فدارسیون هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی، عباس آقابراری مسوول حراست این فدراسیون و ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در پایان این مجمع علی یزدی بعنوان تنها نامزد تصدی این پست، با کسب ۲۰ رای از ۲۰ رای ماخوذه، به عنوان رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم انتخاب شد.

به این ترتیب یزدی که پیش از این نیز ریاست هیات رزمی استان قم را برعهده داشت، برای چهار سال دیگر در این سمت ابقا شد.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم در حاشیه برگزاری این مجمع طی سخنانی، ابراز داشت: طی ۴ سال گذشته هیات ورزش های رزمی قم موفقیت های چشمگیری در اعزام به مسابقات ملی و کسب مدال های رنگارنگ داشته و آینده این رشته ورزشی در این استان امیدبخش است.

علی یزدی با اشاره به رونق روافزون رشته های رزمی در قم و کسب مدال های رنگارنگ ورزشکاران در مسابقات و رویدادهای مختلف، ادامه داد: در دوره جدید نیز تلاش می شود روند موفقیت های ورزشکاران و رزمی کاران با استعداد و با انگیزه استان تداوم پیدا کند.

وی در پایان حمایت از ورزش بانوان و تجیهز خانه های ورزش های رزمی استان را از اهداف و اولویت های هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم عنوان کرد.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا