جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

زائران ایرانی حج عمره از ۱۰ فرودگاه کشور اعزام میشوند

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام زائران ایرانی حج عمره از طریق ۱۰ فرودگاه کشور به خانه خدا خبر داد و گفت: همه فرودگاه‌های عامل در عملیات حج عمره در حالت آماده‌باش قرار دارند.

«رضا نخجوانی» در نشست هم‌اندیشی مدیران کل فرودگاه‌های عامل حج عمره افزود: فرودگاه‌های مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، ساری، یزد، بندرعباس، اهواز، کرمان و زاهدان و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) پس از ۹ سال وقفه در اعزام زائران حج عمره، امسال در خدمت مسافران سرزمین وحی خواهند بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات حج عمره از ۱۳دی همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) آغاز می‌شود و تا ۲۸ اسفند ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در انجام این عملیات با جدیت کامل به‌دنبال جلب رضایت پروردگار در جهت خدمت به زائران بیت الله الحرام هستیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه اهمیت عملیات حج عمره کمتر از حج تمتع نیست، افزود: همه مدیران فرودگاه‌های عامل برای تامین امنیت و بازرسی هرچه بهتر در فرودگاه‌ها به‌مانند همیشه با نیروهای نظامی و انتظامی همکاری کنند.

نخجوانی تصریح‌کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی در فصل زمستان و احتمال تاخیر و لغو برخی پروازها، باید اطلاع‌رسانی هوشمندانه توسط بخش‌های مرتبط از جمله شرکت‌های هواپیمایی داشته باشیم تا شاهد ازدحام جمعیت در سالن‌های فرودگاهی نباشیم.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
اقتصادنیوز
دکمه بازگشت به بالا