جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

زمان مزایده خودروهای رسوبی در انبارهای سازمان اموال تملیکی

به گفته معاون سازمان اموال تملیکی تا پیش از سال جاری امکان تعیین تکلیف خودروهای رسوبی وجود نداشته و در سال جاری این امکان براساس قانون بودجه فراهم شده است.

سعید غلامی معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در پاسخ به سوالی در خصوص تعیین تکلیف  خودروهای رسوبی در اختیار سازمان اموال تمکیلی در سال جاری گفت: با توجه به تلاش های سازمان اموال تملیکی و دولت جهت تعیین تکلیف هر چه سریعتر کالاهای رسوبی در انبارهای این سازمان، در نهایت این تلاش ها و پیگیری ها منجر به تصویب قانون بودجه سال 1402 شد.

وی افزود: براین اساس منع فروش وسایل نقلیه در اختیار سازمان برداشته شد که در این خصوص سازمان اموال تملیکی با همکاری و تعامل تمامی دستگاه های مربوط نظیر قوه قضاییه، گمرک، سازمان ملی استاندارد، حفاظت محیط زیست، راهور فراجا، سازمان امور مالیاتی و…. اقدام لازم جهت برگزاری مزایده‌های سراسری و فوق‌العاده را در دستور کار قرارداد.

غلامی تاکید کرد: با توجه به سفر اخیر معاون اول محترم رئیس جمهور این موضوع سرعت بیشتری گرفت و مزایده فوق العاده 581 مربوط به انواع وسایل نقلیه برگزار شد. این روند با توجه به محدودیت زمانی قانون بودجه سال 1402 کل کشور تا پایان سال ادامه خواهد داشت و این سازمان با توان حداکثری در تعیین تکلیف هر چه سریعتر کالاهای در اختیار اهتمام خواهد داشت.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
رکنا
دکمه بازگشت به بالا