جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

سجادی: ورزش به تبادل تجربه نیاز دارد

به گزارش ایرنا، آیین تجلیل از رزمندگان وزارت ورزش و جوانان امروز (یکشنبه) با حضور «سیدحمید سجادی»‌ وزیر ورزش و معاونان وزارتخانه، «سیدرضا صالحی امیری» رییس کمیته ملی‌المپیک و سردار «اسماعیل کوثری» از فرماندهان دفاع مقدس و نماینده کنونی مجلس در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

«سیدحمید سجادی» در این مراسم با  اشاره به نقش شهدای ورزشکار در چهل سال گذشته انقلاب اظهار داشت: پنج هزار شهید ورزشکار و یک هزار ۵۰۰ شهید ورزشکار مدافع حرم داریم. در این زمینه «سیدرضا صالحی‌امیری» رییس کمیته ملی المپیک نهضتی با عنوان ثبت وقایع تاریخ شفاهی را آغاز کرده که در آینده با برگزاری آیین رونمایی از این آثار در اختیار  جوانان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: نتایج شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک نشان داد که در  ورزش جانبازان اتفاق‌های خوشایندی رخ داده و این به دلیل روحیه جهادی رییس کمیته پارالمپیک و همراهان او در کاروان سردار دل‌ها بود.

عضو کابینه دولت سیزدهم با بیان اینکه باید در بکارگیری، استفاده و توزیع منابع برنامه لازم را داشته باشیم عنوان کرد: تبادل تجربه باید بیشتر شود که این همان هم‌افزایی است.

همچنین در این مراسم «اسماعیل کوثری» نماینده مجلس شورای اسلمی و از فرماندهان دفاع مقدس گفت: در صحنه دفاع مقدس اخلاق‌مداری حاکم بود و انسان به تمام معنا بودند. اخلاق قهرمانی برای چهره‌هایی که در جامعه امروزی الگو هستند مهم به شمار می‌رود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود:‌ در آوردگاه‌های بزرگ ورزشی، قهرمانی فقط کسب مدال نیست بلکه اخلاق و رفتار یک قهرمان می‌تواند از ورزشکار یک الگوی اخلاقی و قهرمانی برای نسل‌های مختلف بسازد.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا