جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

سقوط بیت کوین به زیر سطح ۲۷۰۰۰ دلار

بیت کوین در ۱۷ می به زیر سطح ۲۷۰۰۰ دلار سقوط کرد، زیرا عدم اطمینان بازار در بحبوحه بحران سقف بدهی در ایالات متحده همچنان بالا بود.

بیت کوین (BTC) روز چهارشنبه به دنبال گزارش خرده فروشی در ایالات متحده به زیر سطح ۲۷۰۰۰ دلار رسید. BTC/USD در اوایل جلسه امروز که به دنبال اوج روز سه‌شنبه یعنی ۲۷۲۲۳.۰۷ دلار بود، به پایین‌ترین سطح ۲۶۷۸۵.۴۱ دلار رسید.

فروش امروز در حالی رخ می دهد که بیت کوین نتوانست از سقف قیمت اصلی خود در مرز ۲۷۳۰۰ دلار فراتر رود، که منجر به تغییر در احساسات نزولی شد.

بیت‌کوین سقوط کرد

با نگاهی به نمودار، این کاهش همچنین همزمان با شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه (RSI) بود که نتوانست نقطه مقاومت خود را در ۴۲.۰۰ بشکند.در زمان نوشتن، قدرت قیمت در ۳۸.۰۸ دنبال می شود و به نظر می رسد نزدیک به منطقه حمایت ۳۶.۰۰ باشد.

در صورت رسیدن به این نقطه، این احتمال وجود دارد که بیت کوین به زیر ۲۶۰۰۰ دلار سقوط کند.

علاوه بر بیت کوین، اتریوم (ETH) نیز روند کاهشی داشت و در جلسه امروز به زیر سطح ۱۸۰۰ دلار سقوط کرد. به دنبال بالاترین قیمت ۱۸۳۵.۵۵ دلار در روز سه شنبه، ETH/USD به پایین ترین سطح روزانه ۱۷۹۲.۰۸ دلار در اوایل روز سقوط کرد.

در نتیجه افت قیمت امروز، اتریوم به کف بلندمدت ۱۷۹۰ دلار نزدیک شد، جایی که قیمت در هفته گذشته به آن کاهش یافته است.

بیت‌کوین سقوط کرد

استحکام قیمت که در حال حاضر در سطح ۴۱.۹۷ قرار دارد، نتوانست از ناحیه مقاومت ۴۷.۰۰ عبور کند که منجر به افت قیمت امروز شد. شانس خوبی وجود دارد که ETH بتواند در روزهای آینده مسیر خود را تغییر دهد و کف آن در ۴۱.۰۰ ثابت بماند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا