جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

شاخص بورس، امروز ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۸۴۵واحدی روبرو شد.

1210785 211

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۸۴۵واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲ هزار و ۵۲۶ میلیارد تومان در بیش از ۲۹۹ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۸۴۵ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۲ هزار و ۴۷۸ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی پالایش نفت تهران، ایارن خودرو و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های صنایع توسعه معادن و فلزات، پتروشیمی نوری و سرمایه‌گذاری ملی ایران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ورقه به‌ارزش ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان در ۷۱۶ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) یک واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۲۸ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های نفت ایرانول، فرابورس ایران و توسعه سامانه نرم‌افزاری نگین شد و در مقابل شرکت‌های تجلی توسعه معادن و فلزات، پویا زرکان آق دره و بیمه اتکایی ایرانیان بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا