جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

شاخص کل بورس، امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۱

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۴هزار واحدی روبرو شد.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۴هزار واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 6میلیارد و 307میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار میلیارد تومان در بیش از 203هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 4هزار و 876واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 313هزار و 837واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و فجر انرژی خلیج فارس شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، بورس کالای ایران و توسعه معدنی و صنعتی صبانور با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 808میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 615میلیارد تومان در 112هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 138واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 919واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بیمه پاسارگاد، آهن و فولاد غدیر ایرانیان و اعتباری ملل و بیشترین اثر مثبت بر این نماگر به نام فرابورس ایران، فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال و سیمان لار سبزوار شد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا