جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

شاخص کل بورس، امروز ۱۴ آبان ۱۴۰۱

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴۴هزار واحدی روبرو شد.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴۴هزار واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۸ میلیارد و ۶۳۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۹۷۶ میلیارد تومان در بیش از ۳۵۴ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۴۴ هزار و ۷۸۲ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۲۸ هزار و ۳۲۴ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت تهران شد و در مقابل شرکت‌های کابل البر، تامین سرمایه نوین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۴ میلیارد و ۶۲ میلیون ورقه به‌ارزش ۵ هزار و ۱۷۹ میلیارد تومان در ۲۲۰ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) یک واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۷۰۵ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های تامین سرمایه دماوند، بیمه سامان و مبین وان کیش بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا