جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

ضرورت پرهیز از پرونده‌سازی برای نظام اداری در محاکم قضایی

[ad_1]

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: در نظام اداری باید از پرونده سازی در محاکم قضایی پرهیز شود.

عبدالکریم گراوند در نشست با مدیرکل و معاونان اوقاف و امور خیریه استان بوشهر به مناسبت هفته وقف اظهار داشت: سنت وقف یک سنته دیرینه جهانی است و در نگاه دینی هم یک صدقه جاریه است و خیرات و برکات مادی و معنوی برای جامعه دارد.

وی افزود: بازپس‌گیری ۱۶.۵ هکتار موقوفات استان از دست موقوفه خواران از اقدامات مثبت و خوب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بوده است. همچنین درآمدهای کسب شده از محل موقوفات استان در مسیر اهداف واقف ها و در استان هزینه شده که این اقدام جای قدردانی دارد.

مقام عالی دولت در استان بوشهر بیان کرد: اداره کل اوقاف در ایام شیوع کرونا در حرکت های مومنانه هم عملکرد خوبی داشته و شاهد اتفاقات خوبی در این بخش بودیم.

گراوند با تاکید بر ترویج نگاه تعاملی در بیان ادارات استان خاطرنشان کرد: در نظام اداری باید از پرونده سازی در محاکم قضایی پرهیز شود و با نگاه تعاملی بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

61761149

خروج ۱۶.۵ هکتار موقوفه از دست موقوفه خواران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز با قدردانی از حمایت های معنوی استاندار برای اجرای طرح های مختلف در اداره کل اوقاف گفت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته ۱۶.۵ هکتار موقوفه از دست موقوفه خواران استان خارج شده است.

حجت الاسلام اسماعیل پور افزود: در نیمه نخست امسال درآمد موقوفات استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در جریان شیوع کرونا، ۸ مرحله کمک های غیرنقدی به مردم انجام شده ضمن اینکه ۲ هزار بسته کامل لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

61761150

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا