جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

عادل فردوسی پور به برنامه نود بازگردد تا جوانان پای تلویزیون بنشینند

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: ما که برای حل مشکلات مردم کاری نکردیم، حداقل یکی از خواسته‌های جوانان را می‌توانیم انجام دهیم. تدابیری اتخاد شود تا عادل فردوسی پور به برنامه نود بازگردد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را تبریک می گویم و از بازیکنان تیم ملی تشکر می‌کنم کهشور و شعف در بین مردم ایجاد کردند.

وی بیان کرد: بنده طی چند روز گذشته در خدمت مردم بودم و یکی از بحث‌هایی که آنان مطرح کردند این بود که عادل فردوسی پور مجری جوان و قوی صدا و سیما به برنامه نود بازگردد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما که برای حل مشکلات مردم کاری نکردیم، حداقل یکی از خواسته‌های جوانان را می‌توانیم انجام دهیم. کاری ندارم که چه حاشیه‌هایی در این زمینه وجود داشته اما باید بگویم در این دنیا همه حاشیه دارند و معصوم نیستند.

موسوی خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما گفت: لازم است تدابیری اتخاذ شود تا عادل فردوسی پور به برنامه نود بازگردد تا جوانان پای تلویزیون بنشینند و از برنامه‌های خوب و قوی این مجری استفاده کنند.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا