جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

عجیب‌ترین حیوان خانگی در خیابان

ژاپنی‌ها می‌گویند لاک‌پشت‌ها هزاران سال عمر می‌کنند اما لاک‌پشتی که این روزها به عجیب‌ترین حیوان خانگی توکیو تبدیل شده، در اوایل جوانی خود همپای پیرمردی است که عاشق اوست.

یک پیرمرد ژاپنی هر روز با لاک‌پشت غول پیکر آفریقایی محبوب خود به پیاده روی می‌رود. این مرد سالخورده که بین کاربران جهانی اینترنت بسیار مشهور شده گفت بیش از ۲۰ سال پیش وقتی همسرش در یک فروشگاه حیوانات خانگی عاشق این خزنده شد، آن را خرید.

هیسائو میتانی گفت: «آن زمان، بون چان، حیوان خانگی، به اندازه‌ای کوچک بود که در کف دست جا می‌گرفت، اما با گذشت زمان به موجودی بزرگ تبدیل شد که در خیابان‌های توکیو توجه همه را جلب می‌کند.»

 پیاده‌روی یک پیرمرد با حیوان غول‌پیکرش/ عکس

بون چان از ۱۰ سالگی سرعت رشدی سریع پیدا کرد و اکنون ۲۵ سالگی او حدود ۷۰ کیلوگرم وزن دارد. میتانی پیاده روی های روزانه خود را به دلیل توجه رهگذران دلچسب توصیف کرد و گفت خودش هم فکر نمی‌کرده این لاک‌پشت اینقدر بزرگ شود.

بون چان یکسری اکسسوری‌ و زیور آلات هم دارد که روی سر و هم روی پوسته‌اش قرار می‌گیرد، این لاک‌پشت یک دست لباس زمستانی هم دارد که برای گرم نگه داشتن او در ماه‌های سرد سال استفاده می‌کند.

 پیاده‌روی یک پیرمرد با حیوان غول‌پیکرش/ عکس

یکی از مسئولیت‌های این لاک پشت در خانواده میتانی شرکت در مراسم‌ ختم است؛ او در ورودی می‌ایستد و از مهمان‌ها استقبال می‌کند. میتانی می‌گوید: «برخی افراد ممکن است بگویند که نگه داشتن چنین لاک‌پشت بزرگی در ورودی مراسم ختم بیهوده است اما حتی در زمان غمگینی، مردم با دیدن او لبخند می‌زنند، بنابراین فکر نمی‌کنم داشتن او ایده بدی باشد.»

لاک‌پشت در فرهنگ ژاپن نماد طول عمر است، جایی که اسطوره‌های محلی می‌گویند می‌توانند ۱۰۰۰۰ سال زندگی کنند اما بر اساس علوم زیست شناسی این لاک‌پشت آفریقایی حدود ۸۰ سال زندگی خواهد کرد و روزی به خاطره‌ها خواهد پیوست.

 پیاده‌روی یک پیرمرد با حیوان غول‌پیکرش/ عکس

 

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
خبرآنلاین
دکمه بازگشت به بالا