جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

علت استفاده از لفظ خیانت به مردم هرمزگان چه بود

[ad_1]

 علت استفاده از لفظ خیانت به مردم هرمزگان چه بود

ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز به تفاوت همدلی ها بین مجلس دهم و یازدهم و برگزاری جلسات مجمع تنها پرداختم و استفاده از عبارت خیانت برای از خود نگذشتن فردی برای نفع جمعی توسط یکی از نمایندگان بود و بس.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در ۱۸۲ امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در خصوص مسائل مختلف از جمله تفاوت ها در مجمع دهم و یازدم نمیایندگان هرمزگان صحبت کردم که جهت روشن تر شدن افکار عمومی علت استفاده از لفظ خیانت به مردم هرمزگان، عدم تشکیل جلسات و افتراقاتی که بین مجمع نمایندگان استان وجود داشت و همین امر باعث شد تا مسائلی مانند بهداشت و درمان در اولویت قرار نگیرد و امروز بکی از دلایل مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا، عدم توجه به زیر ساخت های بهداشت و درمان در استان است.
احمد مرادی خاطر نشان کرد: معمولا در مجمع نمایندگان استان در دور دهم به خاطر وجود اختلافات سطحی، مانع اقدام اساسی برای استان می شد.
وی ضمن توضیح اینکه فرد خاصی را در این خصوص مدنظر و مورد خطاب نبوده است، ابرازامیدواری کرد که در دور جدید نقایص و اختلافات گذشته با همت کلیه نمایندگان استان برطرف و راهکار های پیشرفت استان را دنبال کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا