جدیدترین و آخرین اخبار داغ فرهنگ و هنر

علیرضا طبایی دوباره بستری شد

علیرضا طبایی، شاعر و روزنامه‌نگار پیشکسوت در پی عفونت ریه دوباره در بیمارستان بستری شد.

احمد طبایی، فرزند علیرضا طبایی شاعر و روزنامه‌نگار پیشکسوت اعلام کرد پدرش پیش از عید از بیمارستان مرخص شده بود اما در پی عفونت ریه دوباره در بیمارستان رسول اکرم بستری شد.

او با بیان این‌ که عامل ایجاد عفونت در ریه مشخص نیست، افزود: «عفونت ریه به نوعی می‌تواند از عوارض بیماری کرونا باشد اما عامل ایجاد عفونت مشخص نیست. هرچند ریه‌ پدرم از قبل دچار مشکل بود و ریه‌ای که ضعیف باشد مستعد بیماری است.»

طبایی درباره وضعیت فعلی پدر خود گفت: «الان حال‌شان بهتر است اما پزشکان به دنبال منشأ عفونت ریه هستند و به همین دلیل در بیمارستان بستری است.»

علیرضا طبایی، بهمن ۱۴۰۰ دچار بیماری کرونا شد و مدتی در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت. به گفته فرزندش، بعد از ترخیص از بیمارستان و انجام آزمایش خون متوجه شدند احتمالا به دلیل داروهای قوی و درمان‌های سختی که در طی بستری بودن دریافت کرده، پلاکت خونش افت کرده و در چند آیتم خونی دیگر هم مشکل پیدا کرده بود. او به توصیه پزشکان مجدد به بیمارستان منتقل شده بود.

علیرضا طبایی زاده ۱۴ آذر سال ۱۳۲۳ در شهر شیراز است که ۱۴ سال مسئولیت اداره صفحات شعر مجله «جوانان امروز» را برعهده داشت.

از این شاعر و ترانه‌سرا این مجموعه‌های شعر منتشر شده است: «جوانه‌های پاییز» سال ۱۳۴۴‌، انتشارات پیروز، «از نهایت شب» سال ۱۳۵۰‌، انتشارات بامداد، «خورشیدهای آن سوی دیوار» سال ۱۳۶۰، انتشارات توس، «شاید گناه از عینک من باشد» سال ۱۳۸۵‌، انتشارات آیینه جنوب (این مجموعه به عنوان کتاب سال‌، برگزیده جایزه شعر خبرنگاران شد.)، «مادرم ایران» سال ۱۳۹۱، انتشارات شادان و «تندر اما ناگهانی‌تر» سال ۱۳۹۲، انتشارات آوای کلار.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا