جدیدترین و آخرین اخبار داغ فرهنگ و هنر

عکسی باور نکردنی از آزاده صمدی

عکسی از آزاده صمدی منتشر شد که باور کردنی نیست !

تازه‌ترین تصویر آزاده صمدی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاترآزاده در فیلم مجید توکلی منتشر شد که این خانم بازیگر چهره اش به کلی تغییر کرده است. آزاده صمدی بازیگر ۴۴ ساله ایرانی است. او با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان در سال ۱۳۸۶ به شهرت رسید. او در سال های اخیر هم در سینما و هم در تلویزیون پر کار بوده است و در دو فصل مجموعه دیوار به دیوار به ایفای نقش پرداخته است.

عکس زیر در واقعیت خانم بازیگر نیست بلکه گریم او برای بازی در فیلم است.

آزاده صمدی

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷  است.آزاده صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان در سال ۱۳۸۶ به شهرت رسید.آزاده صمدی پس از گذراندن دورهٔ کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دورهٔ کلاس‌های بازیگری کارنامه را گذراند و در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد.آزاده صمدی سپس در تله‌تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی نقش آفرینی کرد و مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی‌پایان با کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد.آزاده صمدی در فیلمهای کوتاه ۳۵ متری سطح آب و دندان آبی به کارگردانی هومن سیدی و هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید اشاره کرد.

حواشی حکم آزاده صمدی

حدو یک ماه پیش دادگاه طی حکمی آزاده صمدی را برای پوشش کلاه به جای روسری به ممنوعیت استفاده از فضای مجازی به مدت شش ماه و مراجعه به روانشناس به علت شخصیت ضد اجتماع محکوم کرده بود.

چندی پیش، آزاده صمدی، بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر در جریان مراسم خاکسپاری رضا حداد، یکی از کارگردانان تئاتر ایران به همراه برخی از بازیگران زن با کلاه در این مراسم حاضر شد. این حضور حواشی زیادی را برای این بازیگر رقم زد، بلافاصله عکس‌های او در فضای مجازی منعکس و بازتاب گسترده‌ای داشت.

بعد از این حضور بود که برای آزاده صمدی پرونده‌ای تشکیل شد و طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه با اظهار کشف حجاب آزاده صمدی به دادسرا احضار و پرونده جهت تحقیقات به دادسرا ارسال شد.

حسن آقاخانی، وکیل پرونده آزاده صمدی گفت: متاسفانه قاضی محترم در رای خود بیانیه عقیدتی منتشر نموده است. درحالی‌که مطابق قانون قاضی مکلف است در زمان صدور دادنامه موارد قانونی را مورد ملاحظه قرار دهد.

آزاده صمدی

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
رکنا
دکمه بازگشت به بالا