جدیدترین و آخرین اخبار داغ فرهنگ و هنر

عکسی متفاوت و دیده نشده از فریبا نادری

 

تصویری از فریبا نادری با یک پیراهن بلند بر تن در جشنواره فجر منتشر شد.

عکسی متفاوت و دیده نشده از فریبا نادری بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی با پیراهن مشکی بر تن در جشنواره فجر به اشتراک گذاشته شد.

حضور عجیب "فریبا نادری" با یک پیراهن در جشنواره فجر/ عکس

فریبا نادری مقابل دوربین «فاخته»

تهیه‌کننده سریال «مثل من، مثل تو» با بیان اینکه ۱۵ درصد از تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده است، گفت: فرخ نعمتی، رحیم نوروزی و فریبا نادری از بازیگرانی هستند که طی چند روز آینده مقابل دوربین «مثل من، مثل تو» می‌روند.

داود قچاقخاطرنشان کرد: اکنون گروه تولید سریال «مثل من، مثل تو» در لوکیشن اصلی (کاشانک)، مشغول تصویربرداری هستند و تاکنون ۱۵ درصد از کل تصویربرداری این سریال به پایان رسیده است؛ ضمن اینکه تدوین و صداگذاری این مجموعه همزمان در حال انجام است و تاکنون تقریبا همه بازیگران اصلی مقابل دوربین رفته‌اند.

تهیه‌کننده سریال «مثل من، مثل تو» در پایان از تغییر نام مجموعه‌اش خبر داد و گفت: دو سری از این مجموعه با عنوان «مثل من، مثل تو» از شبکه دو سیما پخش شد اما سری سوم قرار است با نام جدید «فاخته» به روی آنتن برود، البته در قراردادی که با شبکه دو سیما داریم با نام «مثل من، مثل تو» ذکر شده بود.

ثریا قاسمی، عبدالرضا اکبری، کمند امیرسلیمانی، شهرام عبدلی، نگین معتضدی، فرخ نعمتی، رحیم نوروزی، سپیده کاشانی، ملیکا پارسا، آدرین معظمی و… از جمله بازیگران اصلی سریال «مثل من، مثل تو» هستند.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا