جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

فروش حضوری بلیت اتوبوس آغاز شد

پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از اول اسفندماه به‌ صورت اینترنتی آغاز شده بود و از امروز هم پیش‌فروش بلیت همزمان به‌صورت اینترنتی و حضوری از پایانه‌های مسافری انجام خواهد شد.

با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی، برنامه‌ریزی برای سفرهای مردمی هم آغاز شده و یکی از روش‌های حمل‌ونقلی، ‌اتوبوس‌های عمومی است که از پرتقاضاترین وسایل به‌ خصوص در سفرهای نوروزی به شمار می‌رود.

داریوش باقرجوان – مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای- درباره برنامه این سازمان برای سفرهای نوروزی به ایسنا گفته بود  که طرح نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

در این راستا پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس‌های بین‌شهری از اول اسفندماه به‌ صورت اینترنتی آغاز شد و از امروز هم پیش‌فروش بلیت همزمان به‌صورت اینترنتی و حضوری از پایانه‌های مسافری انجام خواهد شد.

همچنین سامانه لیست انتظار برای اتوبوس‌های مسافری راه‌اندازی شده و در وب‌سایت پایانه‌های مسافری قرار دارد که مسافران در صورت مواجهه با تکمیل ظرفیت اتوبوس‌ها می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند تا در صورت انجام سرویس فوق‌العاده، به آنها اطلاع‌رسانی شود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
ایسنا
دکمه بازگشت به بالا