جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

فوق ستاره ذوب آهن در راه پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، علیرضا بیرانوند، سنگربان ارزشمند سرخپوشان پایتخت که توانست برای سومین سال متوالی به همراه پرسپولیسی ها به عنوان قهرمانی لیگ برتر نائل شد در سودای رفتن به یکی از لیگ های مطرح

اروپایی است و به احتمال زیاد بعد از دیدار مقابل سپاهان به یکی از پیشنهادهای خود پاسخ مثبت می دهد.
طبق اخباری که به گوش می رسد، رشید مظاهری فوق ستاره تیم سبزپوشان اصفهانی با توجه به اتمام قراردادش با ذوب آهن منتظر تصمیم آخر علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش پرسپولیس است تا درصورت جدا شدن او، به پرسپولیس برود و جایگزین سنگربان شماره یک تیم ملی در جمع شاگردان برانکو قرار بگیرد.
گفتنی است سبز پوشان اصفهانی به همین به راحتی قصد ندارد این ستاره ارزشمند خود را از دست بدهند و قطعا سرخ های پایتخت نیز در راه جذب این بازیکن کار سختی را در پیش دارند. هر چند باید گفت رابطه خوب مدیران دو تیم می تواند این انتقال را تسریع بخشد.
لازم به ذکر است سرخ های پایتخت می توانند با بخشی از در آمدی که از فروش علیرضا بیرانوند کسب می نمایند مبلغ رضایت نامه سنگربان ذوب آهن را تهیه نمایند. به گزارش جام نیوز، برانکو سرمربی کروات پرسپولیسی ها که علاقه فراوانی به ماندن بیرانوند دارد، نسبت به مظاهری هم نظر مثبتی دارد و باید دید چه اتفاقی در این زمینه در فصل نقل و انتقالات رخ خواهد می دهد.

منبع: افکار نیوز

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا