جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

قیمت خودرو‌ها امروز چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰

قیمت سمند LX امروز چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ به ۲۶۲ میلیون تومان و کوئیک دنده‌ای به ۱۹۸ میلیون تومان رسید

قیمت محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ افزایشی یک تا پنج میلیون تومانی را تجربه کرد. قیمت انواع سمند امروز گران شد. سمند LX با سه میلیون افزایش قیمت به ۲۶۲ میلیون تومان، سمند EF7 با یک میلیون تومان افزایش به ۲۶۲ میلیون تومان، سمند EF7 دوگانه سوز با دو میلیون تومان افزایش قیمت به ۳۵۰ میلیون تومان و سمند سورن ELX با دو میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۲۷۴ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا تیپ یک امروز چهارشنبه ۱۵ دی سه میلیون تومان افزایش یافت و به ۳۶۶ میلیون تومان رسید. دنا پلاس دنده‌ای توربو هم امروز سه میلیون تومان افزایش یافت و به ۴۹۸ میلیون تومان رسید. دنا پلاس اتوماتیک توربو به همین طریق چهار میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و امروز ۵۳۴ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت تارا دنده‌ای امروز ۱۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت و به ۴۴۰ میلیون تومان رسید. از طرفی تندر ۹۰ با پنج میلیون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۴۴۵ میلیون تومان رسید.

قیمت محصولات سایپا امروز چهارشنبه ۱۵ دی ماه نوسانی بین یک تا پنج میلیون را تجربه کرد. قیمت پراید ۱۳۲ چهار میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش یافت و به ۱۶۲ میلیون تومان رسید. تیبا دو هم امروز یک میلیون افزایش قیمت داشت و به ۱۸۷ میلیون تومان رسید. این در حالیست که تیبا دو پلاس امروز نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان ارزان و به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان معامله شد..

قیمت کوئیک دنده‌ای امروز چهارشنبه ۱۵ دی ماه یک میلیون افزایش یافت و به ۱۹۸ میلیون تومان رسید. سیتروئن امروز با پنج میلیون تومان افزایش قیمت به یک میلیارد و ۲۵ میلیون تومان و کیا سراتو هم با همین نرخ افزایش قیمت به یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای ایران‌خودرو در بازار آزاد

وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد رانا Lx است. رانا با موتور TU5 از نظر پیشرانه با خودرو‌های 206 تیپ پنج، پژو پارس، پژو 207 و پژو 405 رقابت دارد.

با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده‌ رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا Lx، پژو 405 و سمندLx  ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران‌‌خودرو به حساب می آیند. در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران‌خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتورEF7 توربو بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده شش سرعته است. همچنین جدیدترین خودرو داخلی ایران‌خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود.

همچنین قرار است نسخه اتوماتیک تارا به زودی وارد بازار شود. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو 508 بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک در دسته خودروهای گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا