جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

قیمت دلار، طلا و سکه امروز پنجشنبه ۹۸/۰۶/۰۷ | افزایش نرخ‌ها در معاملات اولیه

به گزارش اقتصادنیوز؛ امروز پنجشنبه ۷ شهریور بازار طلای تهران به دنبال رشد بهای اونس طلا در بازار جهانی، با افزایش قیمت مثقال طلای آبشده و سکه طرح جدید آغاز به کار کرد. همچنین در بازار ارز پایتخت قیمت دلار آزاد که روز گذشته با رشد نسبی نهایتاً زیر محدوده ۱۱۲۰۰ تومانی ثبت شده بود، صبح امروز پنجشنبهبالای مرز ۱۱۲۰۰ تومانی قیمت خورد.

روز گذشته چهارشنبه ۶ شهریور پس از دو روز نسبتا پرهیجان، وقت آرامش در بازار ارز و سکه بود؛ نوسان قیمت‌ها پایین آمده و مالداران و خالی فروشان آتش بسی موقت را پذیرفته بودند. قیمت دلار آزاد تغییرات چندانی نداشت و عمدتا در دامنه 11 هزار و 100 تا 11 هزار و 200 تومان حرکت کرد. قیمت هر قطعه سکه امامی ( طرح جدید) به 4 میلیون و 45 هزار تومان رسید و قیمت مثقال طلای آبشده در به رقم یک میلیون و 765 هزار تومان رشد کرد.

قیمت دلار آزاد در بازار تهران امروز
قیمت هر دلار آزاد در معاملات عصر دیروز به سقف محدوده ۱۱۱۰۰ تومانی قرار گرفت. امروز پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ قیمت‌ها در بازار ارز تهران با افزایش اندک بازگشایی شدند و دلار در معاملات اولیه ۱۱۲۱۰ تا ۱۱۲۳۰ تومان قیمت خورد.

همچنین قیمت فروش یورو به ۱۲۵۵۰ تومان و قیمت فروش پوند انگلیس به ۱۳۹۰۰ تومان رسید. قیمت حواله درهم امارات در صرافی‌های دوبی نیز دیروز به ۳۰۹۰تومان و امروز به ۳۱۰۰ تومان رسید.

قیمت رسمی دلار و یورو در صرافی ملی امروز
صبح امروز پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ صرافی ملی نرخ رسمی خرید و فروش دلار و یورو را بدون تغییر به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت خرید دلار آمریکا: 11,100 تومان (0) قیمت فروش دلار آمریکا: 11,200 تومان (0)

قیمت خرید یورو: 12,350 تومان (0) قیمت فروش یورو: 12,450 تومان (0)

قیمت سکه در بازار تهران امروز
امروز پنجشنبه ۷ شهریور قیمت سکه طرح جدید با 35 هزار تومان افزایش 4 میلیون و 80 هزار تومان شد و سکه طرح قدیم 4 میلیون و 30 هزار تومان قیمت خورد. همچنین قیمت نیم‌سکه 2 میلیون 100 هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و 300 هزار تومان است. سکه گرمی هم با قیمت 880 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آخرین نرخ مثقال طلا امروز
از سوی دیگر به دنبال افزایش قیمت اونس طلای جهانی به حدود 1548 دلار، در بازار داخلی نیز هر مثقال طلای آبشده به یک میلیون و ۷۷۵ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود 410 هزار تومان شد.

منبع:اقتصاد نیوز

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا