جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

قیمت محصولات ایران خودرو +جدول

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانوادسمند امروز«سمند LX با موتورEF۷ » با افزایش ۲ میلیونی در بازار ۳۴۸ میلیون تومان قیمت گذاری شود. اما «سمندLX» بدون تغییر ۳۰۰ میلیون تومان باقی ماند.

رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ و با پایان تعطیلات «سمند LX با موتورEF۷» تنها خودرویی بود که رشد قیمت داشت.

ارزیابی ها بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمند LX با موتورEF۷» در بازار رشد ۲ میلیون تومانی داشت. علاوه بر این خودرو «رانا پلاس» نیز با رشد یک میلیونی در بازار قیمت خورد. رشد قیمت این دو خودرو در بازار در حالی است که سایر پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو بازار اخبار منفی که از مذاکرات برجام شنیده می شود یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار سردرگم شود و امکان برنامه ریزی از خریداران گرفته شود . از سوی دیگر نوسان پی در پی نرخ دلار نیز موجب شده تا ملاک قراردادن آن هم امکان پذیر نباشد و با این شرایط خریداران انتظار را به خرید ترجیح داده اند.

 قیمت محصولات ایران خودرو

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانوادسمند امروز«سمند LX با موتورEF۷ » با افزایش ۲ میلیونی در بازار ۳۴۸  میلیون تومان قیمت گذاری شود. اما «سمندLX»  بدون تغییر ۳۰۰ میلیون تومان باقی ماند و «سمند سورن پلاس» هم با سایر محصولات خانواده خود در ثبات قیمت همراهی کرد و  ۳۵۵ میلیون تومان قیمت خورد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز «رانا پلاس» هم یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت و ۳۰۷ میلیون در بازار عرضه شد. اما «دنا پلاس توربو اتومات» همچون روز گذشته ۵۰۵ میلیون تومانی باقی  ماند، «دنا معمولی» هم ۳۹۵ میلیون تومان دست به دست شد.

اما داستان خانواده ۲۰۷ «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم بدون تغییر ۴۰۵ میلیون تومانی شد و محصول دیگر این خانواه یعنی «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» با ثبات قیمت همچون روز گذشته ۴۱۲ میلیون به فروش رسید.

ایران 16

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا