جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسیفیلم

لحظه قتل آیت الله عباسعلی سلیمانی در داخل بانک / فیلم

مرد مسلح که از عوامل انتظامات بانک ملی مرکزی بابلسر است در اقدامی هولناک دست تیراندازی مرگبار زد و آیت الله سلیمانی را به قتل رساند.

صبح امروز آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در بانک ملی مرکزی بابلسر روی صندلی نشسته بود که یکی از عوامل شرکت انتظام که کارهای خدماتی و انتظامی بانک را برعهده دارند با در دست داشتن اسلحه و در حالتی خونسردانه با شلیک های مرگبار اقدام به قتل  آیت الله عباسعلی سلیمانی می کند.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی فرزند علیجان متولد سال ۱۳۲۶ در منطقه انو شهرستان سوادکوه است و  مسئولیت‌هایی نظیر امامت جمعه و عضو شوراى ائمه جمعه استان مازندران از ۱۳۵۹ تا ۱۳۸۰، مسئول نهاد رهبرى در مراکز آموزش عالى ملى از سال‌هاى ۱۳۶۰ تا ۱۳۷۵، امام جمعه زاهدان و نماینده ولى فقیه در استان سیستان و بلوچستان از سال ۱۳۸۰، نماینده رهبرى در دانشگاه آزاد اسلامى سیستان و بلوچستان از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۶ از دیگر مناصب وی است.

وی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱پس از عبدالنبی نمازی بود. وی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان نیز بوده‌است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
رکنا
دکمه بازگشت به بالا