جدیدترین و آخرین اخبار داغ فرهنگ و هنر

مجری های تلویزیون که از ایران رفتند + تصاویر

در چند دهه اخیر، شاهد روند صعودی مهاجرت از ایران بوده ایم. در میان اهالی کوچ، هنرمندان، ورزشکاران، خبرنگاران و مجریان از آنجایی که در رصد روزانه و هفتگی مخاطبان هستند، بیش از دیگران به چشم می‌آید.

مجری به شخص و فردی گفته می‌شود که به معرفی اهداف و فعالیت‌های انجام‌شده در یک برنامه می‌پردازد  محری در رادیو و تلویزیون مسئولیت ارائهٔ برنامه‌ها را بر عهده دارد.  مجری های تلویزیون و رادیوی ایرانی برای مردم شناخته شده هستند. برخی از  محری ها مانند دیگر سلبریتی ها یا افراد دیده شده جامعه تصمیم بر مهاجرت از ایران را داشتند. در ادامه مجری های تلویزیون که از ایران رفتند و در جای دیگر شغل خود را ادامه دادند ، مشاهده می کنید.

احسان کرمی در منوتو

19 مهر 1401 سالجاری تسنیم نوشت: «عصر امروز انتشار فیلمی از حضور احسان کرمی در استودیو شبکه من‌وتو رنگ‌وبوی متفاوتی به اظهارات چندی پیش او درباره وقایع این روزهای تلخ ایران داد. ماجرای امروز نشان داد که چقدر امثال احسان کرمی هفت‌خطند و چقدر اکثریت هنرمندان، حتی آنها که موضع منتقدانه نسبت به برخی امورات در کشور دارند اما دلبسته وطن هستند، مظلومند!»21 دی 99 خبر رسید نیلوفر مولایی مجری صداوسیما که در برنامه‌هایی مانند حوالی امروز شبکه پنج، اخبار فناوری به عنوان مجری تلویزیون و رادیو حضور داشته است؛ به شبکه‌ تلویزیونی ایران منوتو پیوست.

آقای کیهان، سالومه و سینا ولی‌الله که یار غار شما بودند

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا