جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

مجلل‌ترین و گران‌ترین اتاق هتل جهان

وب سایت «Sleep Seker» اعلام کرد که مجلل‌ترین و گران‌ترین اتاق هتل جهان در هتلی در شهر مقدس مکه عربستان سعودی قرار دارد. هزینه اقامت در اتاقی که در هتل قصر رافلز مکه و مشرف به کعبه واقع شده است، برای هر شب ۷۴ هزار ریال (حدود ۲۰ هزار دلار) عنوان کرد

وب سایت «Sleep Seker» اعلام کرد که مجلل‌ترین و گران‌ترین اتاق هتل جهان در هتلی در شهر مقدس مکه عربستان سعودی قرار دارد. هزینه اقامت در اتاقی که در هتل قصر رافلز مکه و مشرف به کعبه واقع شده است، برای هر شب ۷۴ هزار ریال (حدود ۲۰ هزار دلار) عنوان کرد.

دومین اتاق گرا‌ن قیمت هتل جهان در «رویال سوئیت با تخت کینگ» در «هتل چهار فصل فلورانس» در فلورانس ایتالیا قرار دارد و هزینه آن حدود ۱۷۰۰۰ دلار است.

سومین اتاق گران قیمت هتل جهان در هتل “Relais Orso” در رم پایتخت ایتالیا قرار دارد و قیمت آن حدود ۱۴ هزار دلار است. در رتبه چهارم، اتاقی در هتل روکو فورته آمیگو در پایتخت بلژیک، بروکسل، با هزینه حدود ۱۰۰۰۰ دلار قرار دارد.

پنجم، اتاقی در هتل «جمیرا فرانکفورت» در فرانکفورت/ماین آلمان، با هزینه شبی حدود ۹۰۰۰ دلار است. و مقام ششم را یک اتاق در “Four Seasons Hotel Surf Club” در میامی آمریکا با هزینه هر شب ۸.۵ هزار دلار به دست آورد.

در جایگاه هفتم، اتاقی در هتل «ماندارین اورینتال – ریتز مادرید» در پایتخت اسپانیا، مادرید، با هزینه شبی حدود ۷۰۰۰ دلار قرار گرفته بود.

در رتبه هشتم، اتاقی در هتل Gravity Aqua Park در غورغاده، مصر با هزینه حدود ۶.۲ هزار دلار برای هر شب قرار گرفت.

جایگاه نهم را اتاقی در هتل «ال بوستان پالاس» در مسقط پایتخت عمان با هزینه هر شب ۶۰۰۰ دلار اشغال کرد. در نهایت، در رتبه دهم، اتاقی در هتل «بور آو لاک» زوریخ سوئیس با هزینه هر شب ۵.۳ هزار دلار قرار گرفت.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا