جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

مجیدی: شرافتمان را با قهرمانی رقیب عوض نمی‌کنیم

به گزارش ایرنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر با اشاره به این دیدار اظهار داشت: بازی بسیار سختی را پیش رو داریم سپاهان در کورس قهرمانی قرار دارد و این جدال برای هر دو تیم حساس است. امیدوارم بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

وی افزود: زمانی که پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی هستند این نشان می‌دهد که علاوه بر بازیکنان آنها، مدیران عامل دو باشگاه جعفر سمیعی و محمدرضا ساکت نیز زحمات زیادی کشیدند. من به بازیکنانم گفتم که فوتبال و قهرمانی انقدر ارزش ندارد که بخواهیم شرافت مان را زیر پا بگذاریم و با تمام قوا به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: پیشاپیش به پرسپولیس و سپاهان هم که یکی از آنها قهرمان لیگ خواهد شد تبریک می گویم امیدوارم هم در بازی پرسپولیس و پیکان و هم در بازی ما برابر سپاهان جدال جذابی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با این که ممکن از هر نتیجه‌ای که تیمش در بازی با سپاهان بگیرد با واکنش منفی برخی هواداران مواجه شود اضافه کرد: باز هم همان حرف ها را باید تکرار کنم. من روز گذشته به بازیکنانم گفتم که حتی اگر تیم رقیبمان قهرمان شود آنقدر ارزش ندارد که بخواهیم ما شرافتمان را زیر پا بگذاریم. از بازیکنانم خواستم که فردا با تمام قوا بازی کنند و به هواداران استقلال قول می‌دهند که فوتبال خوبی را شاهد باشیم.

مجیدی در مورد بازی دادن به بازیکنان جوان که در بازی قبلی برابر نساجی عملکرد خوبی داشتند گفت: از بازیکنانی مانند متین کریم زاده، سینا خادم پور و سبحان خاقانی استفاده کردیم که آنها نفرات خوبی هستند و هر زمانی فرصت شود از آن ها استفاده خواهیم کرد. به باشگاه نیز اعلام کردم که از عملکرد آنها راضی هستم و تمام آنها را برای فصل آینده می‌خواهم.

وی گفت: برای بازی فردا احمد موسوی را در اختیار نداریم. از طرفی بابک مرادی هم محروم و هم مصدوم است‌.

تیم فوتبال استقلال در شرایطی از ساعت ۲۱:۱۵ فردا جمعه در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت که این تیم لیگ را در رتبه سوم به پایان خواهد رساند اما رقیب فردای آبی‌پوشان یعنی سپاهان در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و از شانس قهرمانی برخوردار است.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا