جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

مدارک مورد نیاز برای دریافت ارز، کارت ملی و گذرنامه

به گفته رئیس شعبه بانک ملی مرکزی یزد، مدارک مورد نیاز برای دریافت ارز، کارت ملی و گذرنامه یا کارت تردد اربعین است و برای نوجوانانی که کارت ملی ندارند شناسنامه باید ارائه شود.

محمدرضا صالحی صبح امروز درجمع برخی خبرنگاران اظهار کرد: زائران باید ابتدا ثبت نام در سامانه سماح حج و زیارت را انجام دهند و بعد به شعب منتخب بانک‌های ملی (غیرحضوری)، صادرات، سپه، تجارت، پارسیان و پست بانک مراجعه کنند.

وی افزود: نحوه ثبت نام در بانک ملی غیرحضوری است که باید از طریق نرم افزار بله ارز را دریافت کنند و ریالی آن از حسابشان کم می‌شود و بعد به شعب بانک ملی مراجعه و با ارائه کد رهگیری ارز را دریافت کنند.

رئیس شعبه بانک ملی مرکزی یزد تصریح کرد: به هر زائر حدود ۲۰۰ هزار دینار عراق تعلق می‌گیرد و حدود ۳۰ تا ۳۵ تومان که حدود شش میلیون دویست تا شش میلیون پانصد هزار تومان می‌شود وامسال حتی به افراد بالای پنج سال نیز ارز تعلق می‌گیرد.

صالحی گفت: مدارک مورد نیاز برای دریافت ارز، کارت ملی و گذرنامه یا کارت تردد اربعین است و برای نوجوانانی که کارت ملی ندارند شناسنامه باید ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان برای دریافت ارز به شعب بانک ملی مرکزی ابتدای مسجدجامع، ملی غدیر، اردکان، ابرکوه، بافق و بهاباد مراجعه کنند که البته شعب منتخب بانک ها صادرات، سپه، تجارت، پارسیان و پست بانک نیز ارائه خدمات به مردم در زمینه ارز اربعین را خواهند داشت.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا