جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

مدیرعامل اسبق بانک سپه درگذشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رامین پاشایی‌فام متولد 1344 که قبلا به مدت سه سال از سال 89 تا 92 مدیریت عامل بانک سپه را بر عهده داشت، روز جمعه 28 تیر ماه 98 در آلمان دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

پاشایی‌فام دکترای اقتصاد از دانشگاه تهران و عضویت در هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات را در کارنامه خود داشت.

وی در سال 93 به عنوان مدیرعامل بانک کارآفرین انتخاب شد و پس از آن عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بانک مشترک ایران و اروپا بود.

مرحوم پاشایی‌فام شاگرد مرحوم دکتر سیدحسین عظیمی آرانی بود که وی نیز در سال‌های دور شاگرد اول دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و تحصیل کرده دکترای اقتصاد از دانشگاه آکسفورد لندن بود که آن مرحوم نیز در سن 57 سالگی در سال 84 بر اثر سرطان درگذشت.

مرحوم پاشایی‌فام از مدیران خوش مصاحبه و منبع خبری مناسب برای خبرنگاران بود که همواره با روی باز خبرنگاران را می‌پذیرفت.

همچنین در سوابق اجرایی پاشایی فام، مدیر کل دفتر امور بازرگانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، عضویت در شورای عالی بانک ها، عضویت در کمیسیون فرعی شورای پول و اعتبار، عضویت در شورای خرید (موضوع مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی)، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد کلان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، عضویت در هیات مدیره بانک ملی، عضو هیات امنای پژوهشکده پولی و بانکی، عضویت در هیات امنای موسسه عالی بانکداری ایران، معاونت اقتصادی بانک مرکزی و عضو هیات مدیره بانک ایران و اروپا به چشم می‌خورد.

وی سالهای اخیر درگیر بیماری شده بود و برای ادامه مسیر مداوا و نیز کار در بانک ایران و اروپا در آلمان بود که در نهایت روز جمعه به رحمت الهی پیوست.

منبع: اقتصاد نیوز

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا