جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

مردم درباره کشت و صنعت مغان انتظار اجرای عدالت دارند

[ad_1]
57423323

ایسنا/اردبیل نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این محرز است که شرکت بزرگ کشت و صنعت مغان و نگین کشاورزی ایران بسیار کمتر از قیمت واقعی خود به‌فروش رسیده است و مردم انتظار اجرای عدالت در این موضوع را دارند.

علی نیکزاد عصر امروز، 15 مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  اقدامات اخیر دستگاه قضایی جوانه‌ی امید در دل مردم کاشته است، هیات داوری باید با بررسی دقیق و ریزبینانه نسبت به تحقق عدالت اقدام کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده در طول این چند ماه به طور مسکوت اما جدی از مراجع مختلفی همچون قوه قضائیه، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات مسئله را پیگیری کرده و با کارشناسی وارد موضوع شده‌ام؛ نظر اکثر مراجع و کارشناسان حاکی از آن است که این واگذاری دارای ایرادات اساسی و جدی است.

وی در ادامه افزود: کشت و صنعت مغان قطب کشاورزی ایران و موضوع واگذاری آن تبدیل به مطالبه‌ی ملی شده است که مراجع و مسئولان امر باید با توجه به این مسئله نسبت به تصمیم‌گیری جدی و محکم اقدام کنند.

نیکزاد بیان کرد: دیگر موضوع مهمی که باید مراجع تصمیم‌گیر در نظر داشته باشند، الحاق پیوست‌های امنیتی، کشاورزی و اجتماعی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: منظور ما از پیوست کشاورزی، به‌طور مثال این است که کشت محصولات اساسی در این مجموعه طبق نظر کارشناسان باید همواره صورت گیرد و یا در پیوست اجتماعی بحث اشتغال نیروها و… دیده شود.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا