جدیدترین و آخرین اخبار داغ دانش و فناوری

مشکل دسترسی به اینترنت بین الملل حل شد

وزارت ارتباطات خبر از برداشته شدن محدودیت‌ها بر اینترنت بین‌الملل داده‌است.این گفته را وزیر ارتباطات شنبه هفته قبل طرح کرده بود اما تا همین روز گذشته بسیاری از کاربران در ساعات بسیاری از روز از عدم دسترسی به اینترنت بین الملل روی گوشی های موبایل شان ، در روی سرویس های تی دی ال تی ای و بعضی از اپراتورهای ای دی اس ال سخن می گفتند. اما امروز یکی از رسانه ها باری دیگر این پاسخ را تکرار کرده است. شما کاربران خبرآنلاین برای ما درباره تجربه کیفیت اینترنت تان در این روزها بنویسید.

وزارت ارتباطات ادعا کرده‌است که محدودیت‌هایی که بنا به ملاحظات و دستور مراجع ذی‌صلاح، در روزهای گذشته و در بعضی ساعات روز در سطح بین‌المللی ایجاد می‌شد، هم اکنون برداشته شده است.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در آخرین گفته‌های خود در روز شنبه و در خصوص تصمیم‌گیری‌ها برای اعمال محدودیت‌ها بر اینترنت گفته بوده است که مرجع تصمیم گیری در این زمینه وزارت ارتباطات نیست و برخی محدودیت‌ها بنا به شرایط کشور و به تشخیص مراجع ذی صلاح در کشور ایجاد شده است و برداشته شدن این محدودیت‌ها برعهده مرجعی است که محدود شدن آن را ابلاغ کرده است.

وزارت ارتباطات در حالی ادعا کرده‌است محدودیت‌های اینترنت در سطح بین‌الملل برطرف شده است که آخرین گزارش‌های نت‌بلاکس از قطع دسترسی به اینترنت بین‌الملل در روز گذشته حکایت دارد.

نظر شما در خصوص ادعا وزارت ارتباطات مبنی بر برداشته شدن محدودیت‌ها بر اینترنت بین‌الملل چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا