جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

مصونیت رژیم صهیونیستی در کودک‌کشی با حمایت آمریکا

[ad_1]
61743433

یک کارشناس مسائل فلسطین تاکید کرد: جنایت رژیم صهیونیستی علیه کودکان و نوجوانان با حمایت‌های آمریکا و مصونیتی که در سازمان‌های بین‌المللی ایجاد کرده است رخ می‌دهد.

سید جعفر رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ریشه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی گفت: باید ببینیم مساله کودک‌کشی و رحم نکردن به کودکان فلسطینی توسط صهونیست‌ها ریشه در چه موضوعی دارد، ریشه این مساله به اندیشه صهیونیست بر می‌گردد که ذاتا نژادپرست هستند و غیر از خودشان را قبول ندارند همین اندیشه موجب شده که به راحتی با کودکان برخورد کنند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل اقدامات رژیم صهیونیستی علیه کودکان این است که طرح و برنامه‌ای دارند که با کودک‌کشی جلوی رشد جمعیتی را بگیرند و رعب و وحشت ایجاد کنند.

این کارشناس مسائل فلسطین همچنین بیان کرد: تقریبا طی این سال‌ها می‌توان گفت سازمان‌های بین‌المللی هیچ اقدام عملی را در رابطه با فلسطینیان انجام ندادند در حالی که اگر کودکی در اروپا مورد تعرض قرار گیرد یا با آن برخورد شود شورای حقوق بشر وارد عمل می‌شود. با این حال می بینیم که روزانه در فلسطین این اتفاق می‌افتد اما کسی حرفی نمی‌زند.

رضوی در ادامه اظهار کرد: اقدامات صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا و همچنین حمایتی که در شورای امنیت می‌شود صورت می‌گیرد. در واقع نوعی مصونیت با حمایت آمریکا دارد.

وی خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها از این طریق خواسته‌های خودشان را که غیرقانونی است پیش می‌برند و این اقدامات توسط صهیونیست‌ها که مصونیت دارند دنبال و پیگیری می‌شود.

این کارشناس درباره‌ی این‌که آیا تا به حال کشورهای اسلامی اقدامی در برابر جنایت صهیونیست‌ها علیه کودکان فلسطینی انجام دادند یا خیر، گفت: بله پیش از این شکایاتی هم در دادگاه لاهه و هم در دادگاه جنایت جنگی مطرح شده اما تاکنون نتیجه‌ای نداشته است زیرا همانگونه که می‌دانید فرآیند رسیدگی به شکایات در دادگاه لاهه زمانبر و طولانی است ضمن این‌که احکام صادره الزامی برای اجرا ندارد و در دادگاه جنایت جنگی هم با توجه به اقدامی که خود فلسطینی‌ها انجام دادند محکومیت‌هایی برای صهیونیست‌ها در نظر گرفتند اما مجددا با حمایت آمریکا و فشارهایی که این کشورها وارد کرد کار خاصی انجام نشد.

وی در پایان اظهار کرد: طی این سال‌ها آمریکایی‌ها تلاش کردند با عادی سازی روابط و در اختیار گرفتن سازمان‌های منطقه‌ای مثل اتحادیه عرب و سازمان همکاری‌های اسلامی اقدامات این سازمان‌ها را خنثی کنند.

به گزارش ایسنا، محکوم کردن کودکان فلسطینی به حبس ابد و نگهداری در زندان‌های رژیم صهیونیستی، برگزاری دادگاه‌های نظامی برخلاف قوانین بین‌المللی، زندانی بودن 250 کودک اسیر فلسطینی هم‌اکنون در زندان‌های رژیم صهیونیستی و همچنین وجود 45 هزار کودک معلول فلسطینی از سال 2000 تاکنون در اثر حملات رژیم صهیونیستی از جمله جنایاتی است که این رژیم مرتکب شده است.

رژیم صهیونیستی همچنان به تعرض‌های خود علیه کودکان ادامه می‌دهد که تاکنون هم 4000 کودک فلسطینی را به شهادت رساندند که از این میزان فقط 16 نفر در سال 2019 میلادی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا