جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

مطرح شدن موضوع حصر در دیدار با رئیس جمهوری

به گزارش اقتصادنیوز، ‘رمضانعلی سبحانی’ در گفت و گو با ایرنا گفت: در این دیدار نمایندگان احزاب، گروه های دو طیف سیاسی ، دیدگاه های خود را درباره مسائل روز داخلی و بین المللی مطرح کردند و راهکارهایی را
پیشنهاد دادند.
وی ادامه داد: معمولا در این دیدارها مباحث به شکل انتقاد و پیشنهاد ارائه می شود و فعالان دو طیف سیاسی کشور (اصولگرا و اصلاح طلب) مسائل اقتصادی و سیاسی را زاویای مختلف مطرح می کنند.
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه یادآور شد: یکی از مسائل مطرح شده در این جلسه، موضوع حصر بود که به باور یکی از حاضران در جلسه حل آن موجب تلطیف فضای کشور و همدلی میان گروه ها می شود.
همچنین در این جلسه مباحث بین المللی از جمله سیاست و شیوه های رفتار ایران با آمریکا و متحدانش مورد بررسی قرار گرفت.
سبحانی فر خاطر نشان کرد: در ادامه جلسه رئیس جمهوری به سخنرانی پرداخت و با تاکید بر این که در این شرایط همگی باید فهم مشترکی از مسائل و مشکلات داشته باشیم، وحدت و انسجام همه گروه ها را عامل موفقیت مقابل هجمه های دشمن دانست.
وی افزود: روحانی شرایط فعلی را سخت تر از دوران جنگ تحمیلی توصیف و خاطر نشان کرد، از ابتدای انقلاب تاکنون، کشور چنین شرایط سختی را پیش رو نداشته است.
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دشمن در پی بستن همه مجراهای کشور است لازمه عبور از این شرایط را همدلی و انسجام گروه ها دانست.
سبحانی فر اضافه کرد: نکته حائز اهمیت این جلسه جمع شدن گروه های مختلف و ارائه نظرات و پیشنهادها به شکل دوستانه بود.
کمتر اتفاق افتاده است که نمایندگان بیشتر تشکل ها و سلایق در کنار هم نشسته و دیدگاه های خود را مطرح کنند بی آنکه فضا متشنج شود.
وی در پایان افزود: فعالان سیاسی شرکت کننده در این جلسه ضمن سپاسگزاری از رئیس جمهوری، خواستار تداوم این گونه جلسات در فواصل مختلف شدند تا به وحدت و همدلی میان گروه ها کمک کند.

منبع: اقتصاد نیوز

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا