جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

معاون منصوب آخوندی برکنار شد/انتصاب شهردار ساری به عنوان معاون وزیر راه

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی مهدی عبوری شهردار سابق ساری به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه جایگزین سید سعید سید علایی شد. سید علایی در سال ۹۵ توسط وزیر مستعفی به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب شده بود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در حکم اسلامی خطاب به عبوری آمده است؛ «با توجه به تجربه، تخصص، تعهد و سابقه مدیریتی جنابعالی
به موجب این حکم به عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی» وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه در اجرای ماموریت‌های محوله، اهتمام ویژه داشته باشید.»
در این حکم همچنین وزیر راه از معاون خود خواسته تا مواردی از جمله اصلاح ساختار سازمانی، نظام جبران خدمات و چابک سازی و کاهش دیوان سالاری در وزارتخانه به منظور بهره مندی حداکثری از توان تخصصی منابع در ستاد وزارت، استان ها و همه دستگاه های تابعه؛ حذف امور غیرضروری و بهبود روش ها در جهت تسریع و شفاف سازی امور اداری و مالی؛ استفاده بهینه و مناسب از سرمایه های فیزیکی و انسانی وزارتخانه با رویکرد صرفه جویی در هزینه ها و شفاف سازی گردش منابع در ستاد وزارتخانه و… را اجرایی کند.
همزمان وزیر راه و شهرسازی طی حکمی سیدسعید سیدعلایی معاون سابق خود را به‌عنوان مشاور وزیر در امور نوسازی و تحول منابع انسانی منصوب کرده است. در این حکم آمده است؛ « نظر به توجه، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور وزیر در امور نوسازی و تحول منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌نمایم.»
سیدعلایی آبان‌ماه سال 95 طی حکمی از سوی وزیر سابق راه و شهرسازی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه منصوب شده بود.

منبع:خبرگزاری تسنیم

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا