جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

معرفی لوکس ترین هتل های ایران

در ادامه چهار مورد از لوکس ترین هتل های ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

برخلاف تصور، اقامت در هتل‌های لوکس بسیار پرطرفدار است. برخی از افراد ترجیح می‌دهند یکبار به سفر بروند اما همان را در هتلی مجلل سپری کنند. بنابراین این افراد به دنبال اقامتگاه‌های لوکس در مقصدشان می‌گردند. شاید فکر کنید این لوکس بودن مختص کشورهای خارجی است اما در ایران نیز هتل‌هایی وجود دارد که نه تنها چیزی کمتر از هتل‌های پر زرق و برق خارجی ندارد بلکه در برخی مواقع امتیاز بیشتری نیز دارند. در ادامه چهار تا از لوکس‌ترین هتل‌های ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱. هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران، همانند نامش شبیه به یک کاخ (پالاس) است. حتی با نزدیک شدن به این هتل و نگاه انداختن به معماری و ساختار آن نیز متوجه تفاوت آن با هتل‌های معمولی شهر تهران خواهید شد. اسپیناس پالاس یک هتل نسبتاً نوساز است است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. اغراق نیست اگر این هتل را لوکس‌ترین هتل ایران بنامیم چرا که در بیست طبقه این هتل علاوه بر اتاق‌های استاندارد که ساده‌ترین نوع اتاق‌های این هتل هستند، سوییت‌های جونیور، رویال و پرزیدنت نیز دارد.

در میان این اقامتگاه‌های لوکس ماه عسل و خانوادگی، سوییت اسکای با ۲۵۰ متر مربع متراژ، در بالاترین طبقه این هتل، چشم اندازی بی‌نظیر و شگفت انگیز از شهر تهران بهمراه دارد. این سوییت لوکس تمامی امکاناتی که در یک خانه نیاز دارید را خواهد داشت. وقتی صحبت از لوکس بودن به میان می‌آید، پیش از هر چیزی معماری، چیدمان و لوازمی که در هر سوییت به کار گرفته شده مد نظر قرار می‌گیرد که در هتل اسپیناس پالاس تهران از برترین و گران‌ترین لوازم برای چیدمان اتاق‌ها و سوییت‌های لوکس آن استفاده شده است.

اسپیناس پالاس فقط شامل اتاق‌ها و سوییت‌های لوکس نمی‌شود بلکه به خودی خود یک شهر است که تمامی امکانات را دارد. از جمله چند رستوران و کافی شاپ که باکیفیت‌ترین غذاها را سرو می‌کنند، یک مرکز سلامتی برای اینکه میهمانان هتل در صورت احساس ناخوشی به آن مراجعه کنند و نیازی به خارج شدن از هتل نداشته باشند، یک سالن کنسرت که در طول سال در آن کنسرت‌ها و نمایش‌های متنوعی برگزار می‌شود و سالن‌های کنفرانس، جلسات اداری و تالار برای برگزاری عروسی. تمامی این موارد در کنار هم موجب می‌شود اقامت در هتل اسپیناس پالاس یک اقامت رویایی و فراموش نشدنی باشد.

۲. هتل درویشی مشهد

از بین هتل‌های پنج ستاره مشهد، نام هتل درویشی بعنوان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایران به چشم می‌خورد. هتلی که با فاصله چند قدم از حرم امام رضا (ع) واقع شده و شامل یک ساختمان ۲۵ طبقه است که بزرگی و ابهت آن در حاشیه خیابان امام رضا خودنمایی می‌کند. روزانه ترنسفر رایگان از هتل به حرم مطهر صورت می‌گیرد و میهمانان هتل حتی می‌توانند با درخواست قبلی و مشخص کردن ساعت ورودشان، از فرودگاه مشهد تا هتل را نیز رایگان تردد کنند.

اما اینها تنها خدماتی نیستند که موجب لوکس بودن هتل درویشی مشهد می‌شوند بلکه اتاق‌های هتل نیز همگی با وسایل لوکس و جدیدترین امکانات و تکنولوژی تجهیز شده‌اند. با توجه به مرتفع بودن این هتل، اتاق‌های طبقات بالا که سوییت‌های بزرگ‌تری نیز هستند، چشم اندازی شگفت انگیز از حرم مطهر و سایر نقاط شهر مشهد دارند. هر یک از سوییت‌ها با سبک خاصی دکور شده‌اند، به همین جهت نام‌هایی همانند پنت هاوس رم، دوبلکس مصر و دوبلکس چین برای آن‌ها انتخاب شده است. چرا که هر کدام معماری و سبک دکوراسیون این مناطق را تداعی می‌کند.

لوکس‌ترین هتل‌های ایران را بشناسید

۳. هتل ترنج کیش

نمی‌توان لیستی از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های ایران آماده کرد بدون اینکه نام هتل ترنج کیش در صدر آن نباشد. هتل ترنج کیش یک هتل پنج ستاره لوکس در حاشیه خلیج فارس است که شامل ۱۰۰ سوییت می‌شود که همگی روی آب قرار گرفته‌اند. اقامت در هتل ترنج کیش یک تجربه متفاوت خواهد بود چرا که برخی از این سوییت‌ها کفپوشی شیشه‌ای دارند به طوری که در طول شب میزبان آبزیان زیر دریا خواهید بود که تردد آن‌ها زیر پایتان حسی عجیب و در عین حال خوشایند ایجاد می‌کند.

هتل ترنج کیش به قدری زیبا و مجلل ساخته شده که به خودی خود یک جاذبه گردشگری محسوب می‌شود و اگر در این هتل اقامت نداشته باشید هم می‌توانید به اسکله آن بروید و از چشم انداز زیبای آن لذت ببرید. همانند تمامی هتل‌های معرفی شده، هتل ترنج نیز خدمات مختلفی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. از جمله آنها می‌توان به رستوران‌های هتل که ساحلی، روی دریا و داخل ساختمان اصلی هتل هستند اشاره کرد.

۴. هتل داریوش کیش

جزیره کیش یک مقصد لوکس است که اغلب کسانی که به آن سفر می‌کنند یک هتل مجلل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. از جمله لوکس‌ترین هتل‌های ایران در این جزیره هتل داریوش است. هتلی که همانند نامش تداعی کننده ایران باستان و دوره هخامنشیان است. این هتل پنج ستاره و لوکس یک هتل موزه است.

لوکس‌ترین هتل‌های ایران را بشناسید

ستون‌های بلند و دروازه‌های بزرگ، ظاهر اولیه این هتل را شکل می‌دهند. اما همه چیز به این ظاهر زیبا ختم نمی‌شود بلکه هتل پنج ستاره داریوش امکاناتی لوکس نیز به میهمانانش ارائه می‌دهد. اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل رو به دریا و باغ هتل چشم انداز دارند. این اتاق‌ها در سه طبقه قرار گرفته‌اند و دارای امکاناتی نظیر چای ساز، شبکه پخش فیلم، اینترنت رایگان، صندوق امانات و لوازم بهداشتی هستند. از امکانات جانبی و سایر خدمات هتل می‌توان به سالن بیلیارد، آرایشگاه، ماساژ، آتلیه عکاسی و پارک دلفین‌ها اشاره کرد.

سخن پایانی

اقامت در هتل‌های لوکس تجربه بسیار خاص خواهد بود. هتل‌های لوکس همیشه گران‌ترین نیستند و فقط افراد خاص نمی‌توانند از این خدمات بهره مند شوند بلکه با برنامه ریزی صحیح، هر فردی می‌تواند یکبار اقامت در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایران را تجربه کند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا