جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

منتظر عقب نشینی اروپایی ها باشید

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی شیخ در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره موضع‌گیری‌های کشورهای همسایه و منطقه در برابر اقدام ایالات متحده در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروهای تروریستی و تحریم این نهاد نظامی بیان کرد: موضع‌گیری کشورهای منطقه در قبال این تصمیم ایالات متحده بسیار طبیعی است زیرا کاملا بر اوضاع و احوال نظارت دارند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای منطقه می‌دانند چه کسی از تروریسم حمایت و چه کسی با آن مبارزه می‌کند،‌ گفت: همسایگان ما از نزدیک شاهد مبازرات سپاه علیه تروریسم بوده‌اند و می‌دانند که سپاه چه اقداماتی در این خصوص انجام داده است.
وی ادامه داد:‌ آنان همچنین به خوبی بر این امر واقف هستند که جمهوری اسلامی ایران بوده که همیشه بر خلاف ایالات متحده که تروریسم را به وجود آورد،‌ آن را حمایت و تقویت کرده و ایستاده است.
این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا هنوز هم مانع شکست کامل تروریست‌ها در منطقه است و باعث جنگ افروزی‌های بسیار شده و می‌شود.
وی تاکید کرد: این نکات بسیار مهم را همسایه‌های ما و تمامی کشورهای منطقه به خوبی می‌دانند و به نقش سپاه در جلوگیری از فعالیت‌های تروریست‌ها آگاه هستند بنابراین طبیعی است که موضع‌گیری داشته باشند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره حمایت اروپا از این ایران در قبال تحریم‌ها بیان کرد: رفتار اروپا نشان داده است که حرف‌هایی در برابر برخی از اتفاقات بیان می‌کند اما باید دید تا کجا روی مواضع خود خواهد ماند.
وی خاطرنشان کرد: کشورهای اروپایی ثابت کرده‌اند که نمی‌توانند به عنوان یک کشور مستقل از آمریکا عمل کنند و همیشه موضع گیری‌هایی می‌کنند اما دست آخر از آن‌ها عقب‌نشینی می‌کنند.

منبع: مثلث آنلاین

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا