جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

مهم ترین وظیفه مسلمانان حفظ همدلی است

[ad_1]
61722627

ایسنا/کردستان معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه ما حفظ همدلی است اعلام کرد که یک درصد جمعیت و خاک جهان را داریم ولی با افتخار ۴۰ سال با بزرگترین کشورها به وسیله امدادهای غیبی مقابله کرده و خم به ابرو نیاورده‌ایم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان ظهر امروز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه ۴۰سال است که خداوند دست قدرت خود را پشت این ملت قرار داده اظهار کرد که یک درصد جمعیت و خاک جهان را داریم ولی با افتخار ۴۰ سال با بزرگترین کشورها به وسیله امدادهای غیبی مقابله کرده و خم به ابرو نیاورده‌ایم.

وی افزود که مهم ترین وظیفه ما حفظ همدلی است و باید در برابر تهاجمات دشمن ایستادگی کنیم.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به گفته رهبری تصریح کرد که کسی که ندای تفرقه شیعه و سنی سر دهد قطعا مزدور دشمن است و مقام معظم رهبری این سخنان را در سفرشان به کردستان بیان کردند.

وی عنوان کرد: ایشان فرمودند شیعیانی که به ‌مقدسات اهل سنت توهین می‌کنند و گروهی که شیعیان را تکفیر می‌کنند مرتکب حرام شرعی شده‌اند.

محمدیان ادامه داد که رهبری فرمودند کردستان سرزمین فداکاری‌های بزرگ و سرزمین صفا است، کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی نشان انقلاب را با خود حمل می‌کند و استانی فرهنگی است‌ که اهالی فرهنگ و هنر در آن فراوان است.

وی با بیان اینکه ائمه میراث دار راه انبیا هستند و وظیفه سنگینی را بر روی دوش دارند خاطرنشان کرد که ۵۴ هزار ۴۰۰ شهید و ۹ هزار جانباز از افتخارات این استان است که معظم له فرمودند که شهیدان کردستان مظلوم تر هستند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: کردستان با انجام خدمات بزرگ برای کشور همانند قطعه‌ای درخشان است و باید اهل قلم و پژوهشگران کتابی در مورد خدمات کردستان به ایران و اسلام بنگارند.

وی در پایان یادآور شد که حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با فضای شیعه و سنی آشنا است و در دانشگاه زاهدان و تهران مشغول به فعالیت بوده‌اند که امیدواریم خدمات ماندگاری را در کردستان داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه این جلسه با اشاره به زحمات نمایندگان گذشته ولی فقیه در کردستان اظهار کرد که ما همه سر سفره نمایندگان قبلی ولی فقیه قرار داریم و این عزیزان با فعالیت‌های خود کار را برای بنده آسانتر کرده‌اند.

وی افزود که فرصت حضور در کردستان را غنیمت می‌شمارم و امیدواریم با تلاش جهادی و استفاده از ظرفیت‌های استان حرکت جدیدی برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی انجام بدهیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه نافع‌ترین فرد کسی است که مردم نفع برساند، تصریح کرد که هدف ما خدمت بدون منت برای مردم کردستان است.

وی با اشاره به اولویت‌های فرهنگی برای بست گفتمان رهبری و مردم عنوان کرد که امیدواریم بتوانیم شنونده خوبی برای سخنان مردم باشیم و قول ارتباط مستقیم با همه اقشار را به مردم کردستان می‌دهیم.

پورذهبی با بیان اینکه هدف ما بهره‌گیری از نخبگان و جوانان برای پیشبرد اهداف انقلاب است، ادامه داد که ما همیشه محتاج مشورت و نظرخواهی از نخبگان و جوانان پرشور انقلابی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد که رهبر انقلاب همفکری با نخبگان و جوانان را در کردستان به دوش بنده واگذار کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در پایان با اشاره به حضور خود در سال ۶۲ در کردستان یادآور شد که در جریان عملیات والفجر ۴ در دشت شلیر حضور داشتم و همیشه این حس که کار نیمه تمامی در کردستان دارم در ذهنم بوده و امیدوارم پایان کاربنده با شهادت باشد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا