جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

موساد تهدید به اِفشاگری کرد

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ در پی بالا گرفتن جنگ قدرت بین موساد و دیگر سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی، این سازمان اطلاعاتی تهدید کرد نام مرد شماره یک نتانیاهو در کشورهای عربی را افشا خواهد کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، شبکه 13 تلویزیون اسرائیل در گزارشی خبر داد اختلافات شدیدی بین سازمان اطلاعات خارجی این رژیم (موساد) و شورای امنیت ملی‌اش در رابطه با نحوه مدیریت روابط اسرائیل با کشورهای معتدل عربی در منطقه به وجود آمده است.

به گفته این شبکه عبری‌زبان، مسئولان عالیرتبه موساد معتقدند شورای امنیت ملی به ریاست مائیر بن شابات بدون هماهنگی با این سازمان کانال‌های ارتباط و روابط غیرمستقیمی را با کشورهای عربی و اسلامی اعتدال‌گرا مدیریت می‌کند.

براساس این گزارش، امروز اختلاف نظر بر سر فعالیت نایب رئیس شورای امنیت ملی اسرائیل است که هویتش سری بوده و تنها با لقب «معوز» خوانده می‌شود.

به گفته کارشناسان، نتانیاهو از این فرد به عنوان مرد سایه برای ساماندهی به روابط با کشورهای عربی و اسلامی استفاده می‌کند.

به اعتقاد تهیه کنندگان گزارش شبکه 13 اسرائیل، اختلاف بین موساد و شورای امنیت ملی چنان بالا گرفته که موساد تهدید کرد در صورت ادامه فعالیت بدون هماهنگی این فرد در کشورهای عربی هویت مرد سایه نتانیاهو را برای رسانه‌ها بر ملا خواهد کرد.

منبع:خبرگزاری برنا

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا