جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

موضوع کنکور تعیین تکلیف شد

شورای امنیت کشور، کنکور را به عنوان امر ملی تصویب کرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ در ۲۹ و ۳۰ دی ماه گفت: شورای امنیت کشور برای تمام دستگاه ها موضوع کنکور را تعیین تکلیف کرد.

دکتر عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور امروز ۱۷ دی ماه در نشست خبری در محل سازمان سنجش افزود: آزمون در پایان دی ماه برگزار می‌شود.

او گفت: کنکور سراسری در تیرماه هم برگزار می شود و این آزمون تقریبا حالت آزمایشی دارد و اگر نمره‌اش خوب شد که چه بهتر؛ اگر نه هم داوطلبان فرصت دوباره‌ای دارند.

رئیس سازمان سنجش یادآور شد: آزمون سراسری از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به تاثیر قطعی معدل در ادامه راه فرد تاثیرگذار است.

او اضافه کرد: سنجش امانت آزمون را حفاظت می کند.

پورعباس گفت: شورای امنیت کشور برای تمام دستگاه ها موضوع کنکور را تعیین تکلیف کرد که امر آزمون سراسری را امر ملی تلقی شود.

او با اشاره به قطعی اینترنت در زمان کنکور گفت: پیشنهاد قطع سراسری یا نقطه ای اینترنت مطرح شده و درخواست ما باید به دبیرخانه شورای امنیت کشور برود. اختیار این کار برعهده وزارت ارتباطات گذاشته شده است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این موضوع مطالبه داوطلبان است. بین ۸ تا ۹ میلیون درگیر آزمون هستند. سازمان سنجش تمام تلاش خود را کرده تا امنیت را به نقطه کمال برساند اما محدود کردن اینترنت بسته به تصمیم وزارت ارتباطات است. ما می خواهیم عکس یا فایلی ارسال و دریافت نشود. نمی خواهیم به طور مطلق قطع شود. نحوه اجرای این موضوع در اختیار وزارت ارتباطات است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
اقتصادنیوز
دکمه بازگشت به بالا