جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

مولوی: مدیریت رانتی جایگزین مدیریت جهادی در خوزستان شده است

[ad_1]
61664236

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت که مدیریت رانتی جایگزین مدیریت جهادی در استان خوزستان شده است.

به گزارش ایسنا، سید محمد مولوی در جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه مجلس و در جریان بررسی مسائل داخلی و امنیتی کشور گفت: اگر استاندار، مدیری را منصوب کند که به عدم توانایی وی علم داشته باشد مرتکب کار حرامی شده است، همچنین مسوولانی که شاهد نابسامانی خوزستان هستند و سر راحت بر بالین می‌گذارند دچار خطای بزرگی شدند.

وی مسئولیت سیل خوزستان، بحران آب، ریزگردها، اعتراضات و تحصن‌ها را با وزارت کشور دانست و گفت: مدیریت رانتی جایگزین مدیرت جهادی در خوزستان شده است. وزیر کشور ۳۰ اولویت جهش تولید را به استاندار ابلاغ کرده اما هیچ اقدامی در این باره صورت نگرفته است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدیریت بحران وقت اعلام کرده بود ۴۰ درصد مشکلات به خاطر مدیریت غلط و ۶۰ درصد به دلیل مشکلات زیر ساختی است که از مهمترین خطاهای مدیریتی، انتصابات بدون در نظرگرفتن تعهد و تخصص و عملکرد براساس قوم گرایی است.

مولوی با بیان این که اختلاس‌های میلیاردی هرازگاهی در خوزستان اتفاق می‌افتد، مدعی شد: مسوولان امر به این موضوع توجهی نمی‌کنند و استاندار از این مسائل دفاع می‌کند و بارها به اقوام توهین کرده است.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا