جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

ناگفته‌های دفاع مقدس طی ۴۰ هفته بیان می‌شود

[ad_1]
61712933

سردار فضلی گفت: نیروهای مسلح امسال ۴۰ هفته را برای بیان بخشی از ناگفته‌های دفاع مقدس اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه در حاشیه مراسم توزیع کمک‌های مومنانه نیروی زمینی سپاه که در محل ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز همه نیروهای مسلح در برپایی برنامه‌های ویژه چهلمین سال دفاع مقدس حضور فعال دارند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشورمان امسال ۴۰ هفته را برای بیان بخشی از ناگفته‌های دفاع مقدس به عموم مردم اختصاص داده‌اند که در رأس این اقدامات، برنامه‌هایی است که نیروی زمینی سپاه به همین منظور پیش‌بینی کرده است.

سردار فضلی افزود: نیروی زمینی سپاه در کنار بیان ناگفته‌های دفاع مقدس در مدت یاد شده، چند اقدام جانبی را هم برای محرومیت‌زدایی به‌ویژه آن دسته از محرومانی که در مناطق مرزی همچون استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و برخی از استان‌های دیگر هستند در دستور کار دارد.

وی گفت: امسال در کنار این اقدامات، نیروی زمینی سپاه حدود ۱۱ بیمارستان صحرایی را هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هماهنگی وزارت بهداشت در سطح مناطق عملیاتی دفاع مقدس و استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان برپا خواهد کرد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه عنوان کرد: امروز شاهد یک اقدام بزرگ و ارزشمند از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و آن واگذاری بخش اول ۴۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه است.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا