جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

نتایج بررسی علل برکناری رئیس هیات والیبال هرمزگان اعلام شد

[ad_1]
57875442

ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس نتایج بررسی علل برکناری رئیس هیات والیبال هرمزگان را اعلام کرد.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: طبق اعلام قبلی بنده و با توجه به پیگیری های اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس از طریق فدراسیون والیبال و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان به جمع بندی لازم پیرامون این موضوع دست پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه در خصوص علت جابجایی فدراسیون والیبال و اداره کل ورزش و جوانان متفق القول با ستایش از عملکرد ۲۰ ساله فریدون الهامی بر تزریق نیروی جوان به بدنه والیبال استان هرمزگان تأکید داشتند، اظهار کرد: اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس با تأکید بر استفاده از تجارب ارزنده فریدون الهامی خواستار به کارگیری رئیس فدارسیون والیبال از این نیروی توانمند در کادر فدراسیون داشتند که ضمن ابراز علاقه مندی وی با موافقت ارکان فدراسیون رو به رو شد.

مرادی عنوان کرد: با توجه به زحمات و افتخارات گرانسنگ فریدون الهامی در ورزش هرمزگان از مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خواسته شد برنامه ریزی مناسبی برای برگزاری برنامه ای ویژه جهت تجلیل از الهامی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس از به کارگیری نیروهای بومی، متخصص، توانمند، با انگیزه و جوان در رأس هیات های ورزشی استان حمایت می کند، افزود: بستگانی از نیروهای توانمند والیبال است که از این طرفیت برخوردار بوده و امید است با حمایت جامعه والیبال در ادامه راه موفق باشد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با بیان اینکه جامعه نیاز به آرامش دارد و تأکید مجمع بر این است که از رفتارهایی که سبب خدشه وارد شدن به ورزش استان شود، بپرهیزیم، تصریح کرد: امیدواریم با توجه به افتخارات و موفقیت های والیبال در سالیان گذشته در ادامه راه بتوانیم در این مسیر توسعه گام برداریم.

وی ادامه داد: هرکدام از اعضای مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس ممکن است نظری داشته باشد اما در موضوعات کلان سعی بر نظر جمعی و خط قرمز همگی منافع هرمزگان باشد و قول می دهیم برای حمایت از والیبال از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

مرادی با دعوت از اعضای هیات والیبال و روسای شهرستانی برای بازپسگیری استعفا، اظهار کرد: باید همگی سبب ارتقا نیروی بومی شویم و اگر در ابتدای کار همگی دست یاری به سوی بستگانی نگیریم این نیروی جوان می سوزد و بعدها حسرتش را می خوریم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری به بنده گفتند چرا در جلسه ای حاضر می شوی که برخی از آن افراد مخالف تو بودند، خاطرنشان کرد: بنده نماینده تمامی مردم و وامدار آن ها هستم و هرگاه از من درخواستی شود باید اجابت کنم و به همین منظور در جمع خانواده والیبال حاضر شده و قول پیگیری از طریق تمامی اعضای مجمع را دادم.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در پایان با بیان اینکه همگی اعضای مجمع به نحوه کنار گذاشتن الهامی معترض هستند، اضافه کرد: باید از تجارت تمامی خانواده والیبال از جمله فریدون الهامی برای تداوم روند توسعه والیبال در هرمزگان استفاده شود.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا